بسیاری از معلولان گلستانی پشت نوبت دریافت مستمری بهزیستی هستند

​آریان پور گفت: بسیاری از افراد معلول در پشت نوبت برای دریافت مستمری بهزیستی و حمایت های بهزیستی قرار دارند و باید تدابیر لازم در این خصوص اتفاق بیفتد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «رضا آریان پور» ظهر امروز (سه شنبه 29 مهر) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: استان گلستان جزو استان هایی است که در زمینه معلولیت ها در سطح کشور درصد بالایی را به خود اختصاص داده است.

 

نماینده مردم مینودشت،کلاله، مراوه تپه و گالیکش در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه کارهای کارشناسی در بهزیستی در این خصوص اتفاق افتاده است، ادامه داد: استان گلستان هم در بحث جلوگیری از معلولیت ها و هم توانمندسازی معلولان و سایر معلولان باید برنامه ریزی داشته باشد.

 

آریان پور بابیان اینکه در استان گلستان با توجه به سوابق کار پزشکی از نزدیک مشکلات معلولان را شاهد بودیم، افزود: بسیاری از افراد معلول در پشت نوبت برای دریافت مستمری بهزیستی و حمایت های بهزیستی قرار دارند و باید تدابیر لازم در این خصوص اتفاق بیفتد.

 

وی به بحث واگذاری خدمات به شرکت ها اشاره کرد و افزود: بسیاری از خدمات بهزیستی به شرکت ها واگذار می شود و این افراد براساس خدماتی که انجام می دهند از بهزیستی یارانه دریافت می کنند و باید وضعیت این افراد بررسی شود و نظارت بر فعالیت های آنها صورت بگیرد.

 

نماینده مردم مینودشت،کلاله، مراوه تپه و گالیکش در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه نباید شرایطی فراهم شود که حق قشر مددجویان بهزیستی پایمال شود، بیان کرد: در گذشته شاهد مواردی در اینگونه تصدی گری ها بودیم که نهایت افرادی که براثر این موضوعات آسیب می بینند مددجویان بهزیستی هستند.

 

کد خبر 985052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha