۱۷ اثر مددجویان گیلانی به جشنواره قرآنی « باران وحی»  راه یافت

اهرابی از راهیابی ۱۷ اثر از مددجویان گیلان به مرحله کشوری جشنواره قرآنی باران وحی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «عباس اهرابی» امروز(سه‌شنبه،۲۹ مهر) در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری اولین دوره جشنواره فرهنگی و هنری باران وحی ویژه خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد گفت: این جشنواره به‌صورت مجازی در سه بخش آوایی، ادبی و هنری برگزار شد.

 

مدیرکل کمیته امداد امام(ره) گیلان با بیان اینکه این جشنواره در سه مقطع سنی زیر ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال بود افزود: این جشنواره شامل رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل، اذان، مداحی، سخنرانی، دکلمه خوانی، قصه گویی و نقاشی در دو بخش برادران برگزار شد.

 

وی از ارزیابی و داوری ۴۰۰ اثر در مرحله استانی خبر داد و عنوان کرد: ۱۷ اثر مددجویان گیلانی پس از بررسی استانی به مرحله کشوری جشنواره باران وحی راه یافتند.

 

اهرابی در ادامه توانمندسازی مددجویان و زمینه‌سازی برای ورود این خانواده‌ها به عرصه کار و تولید را از اولویت های این نهاد برشمرد و اذعان کرد: تلاش کمیته امداد فروش محصولات تولیدی مددجویان و رفع مشکلات آنها از طریق راهبری شغلی است.

 

وی اعلام کرد: در این راستا طی شش ماهه سال جاری هزار و ۵۶۸ فرصت شغلی با صرف اعتباری بالغ بر ۶۲۶ میلیارد ریال برای مددجویان تحت حمایت ایجاد شده است.

 

کد خبر 985078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha