آخرین وضعیت کرونا در کاشان و آران و بیدگل/ بستری ۵۴ بیمار در ۲۴ ساعت گذشته

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۴ بیمار جدید حاد تنفسی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل بستری شده اند

دکتر «سید علیرضا مروجی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۴ بیمار جدید حاد تنفسی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل بستری شده اند که ۴۷ بیمار در بیمارستان شهید بهشتی و ۷ نفر در بیمارستان سیدالشهدا بستری شده اند و طی این مدت دو نفر هم فوت شده اند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان مجموع بستری های این دو بیمارستان را ۲۹۰ بیمار حاد تنفسی عنوان کرد و افزود: هم اکنون ۲۶۷ نفر در  بیمارستان شهیدبهشتی کاشان و ۲۳ نفر در بیمارستان سیدالشهدا(ع) آران و بیدگل بستری هستند.

 

مروجی تصریح کرد: در مجموع  ۵۴ بیمار در بخش مراقبت های ویژه این دو بیمارستان بستری هستند که ۴۹ بیمار در بیمارستان شهید بهشتی و ۵ نفر در بیمارستان سیدالشهدا تحت مراقبت ویژه هستند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان افزود: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۷۸ هزار و ۲۲۵ نفر به مراکز  بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل مراجعه کرده اند و ۵ هزار و ۵۷ بیمار حاد تنفسی تاکنون از بیمارستان شهید بهشتی کاشان و بیمارستان سیدالشهدا(ع) آران و بیدگل ترخیص شده اند./

 

کد خبر 985107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha