امنیت پایدار لازمه رشد و توسعه در هر زمینه ای است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، به اهمیت و نقش امنیت در رشد و توسعه کشور اشاره کرد و گفت: مسائل فرهنگی و توسعه اقتصادی بر پایه امنیت استوار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین «سید احمدرضا شاهرخی»، امروز(29 مهر) در دیدار فرمانده و کارکنان نیروی انتظامی لرستان اظهار داشت: حالی که ناامنی منطقه را فراگرفته است، در جمهوری اسلامی یک امنیت پایدار و ثبات وجود دارد که نیروی انتظامی نقش تأثیرگذاری در ایجاد امنیت دارد.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان در برخورد نیروی انتظامی با پلیس باید حقوق شهروندی رعایت شود، افزود: برخورد پلیس با مردم براساس مهربانی و با مجرمین براساس قانون است و برخورد نیروی نتظامی با زنان به دلیل حساسیت آنها و در برخورد با نوجوانان و جوانان به دلیل کم تجربگی باید متفاوت باشد.

 

وی ادامه داد: امینت و آسایش ایجاد شده در کشور، مدیون رشادت‌ها و ایثار نیروهای انتظامی هستیم، عمل طبق قانون و به ارمغان آوردن آسایش مردم از سوی نیروی انتظامی مورد تحسین همگان است.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی عنوان داشت: هرگونه رشد و تحول در جامعه در سایه امنیت پایدار، ایجاد شده از سوی نیروی انتظامی است، برقرای امنیت موجب توسعه کشور در عرصه های مختلف است.

 

وی بیان کرد: پایه مسائل فرهنگی و توسعه اقتصادی در جامعه بر امنیت استوار است و نباید از این مهم غافل شد.

 

کد خبر 985159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha