ایران اسلامی نماد اتحاد مسلمانان است

حجت الاسلام حافظ نیا ایران اسلامی را نماد و نمونه اتحاد مسلمانان دانست و گفت: پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و با دوراندیشی امام خمینی(ره)، تهدید تقابل شیعه و سنی به فرصت همدلی تبدیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت الاسلام«کاظم حافظ نیا» در جلسه ستاد گرامیداشت هفته وحدت که امروز(سه شنبه، ۲۹ اردیبهشت) در محل دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهارکرد: حفظ اتحاد و یکپارچگی در دنیای متلاطم امروز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 

امام جمعه بندر آستارا با بیان اینکه اهل تسنن و تشیع این شهرستان، همواره در راستای اتحاد و یکپارچگی پیشگام بوده اند، افزود: اهل تسنن و تشیع در عین پایبندی به عقایدشان، بر اشتراکات محکم و وحدت آفرین خود تاکید دارند.

 

وی ایران اسلامی را نماد و نمونه اتحاد مسلمانان دانست و تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و با دوراندیشی امام خمینی(ره)، تهدید تقابل شیعه و سنی به فرصت همدلی تبدیل شد.

 

حجت الاسلام حافظ نیا از برگزاری ۲ ویژه برنامه هفته وحدت در ۱۲ و ۱۷ ربیع الاول در مساجد اهل سنت و تشیع بندر آستارا خبر داد و خاطرنشان کرد: در اجرای برنامه های مربوط به هفته وحدت پروتکل های بهداشتی به دقت رعایت شود.

 

گفتنی است، دیدار با خانواده های معظم شهدا، برگزاری همایش منادیان وحدت، ویزیت رایگان بیماران در روستاها، راه اندازی کاروان شادی خودرویی، برگزاری مسابقات فرهنگی، بازدید از مساجد و نشست های علمی از جمله برنامه هایی است که به مناسبت هفته وحدت در شهرستان آستارا تدارک دیده شده است.

کد خبر 985191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha