فرهنگ استکبارستیزی بین جوانان نهادینه شود

صابر با بیان اینکه پدافند غیرعامل مختص یک زمان و اداره خاصی نیست و این بحث را باید جدی بگیریم، گفت: فرهنگ استکبارستیزی باید در بین جوانان نهادینه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،«عباس صابر» در جلسه هفته پدافند غیرعامل و هماهنگی بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان که  امروز(سه شنبه، ۲۹ اردیبهشت) در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد،اظهارکرد: هفته پدافند غیرعامل امسال از ۵ آبان تا ۱۲ آبان گرامی داشته می شود.

 

فرماندار بندر آستارا با بیان اینکه«مقاومت فعال، تاب آوری حیرت انگیز و ایران قوی» شعار امسال هفته پدافند غیرعامل است، افزود: پدافند غیرعامل موضوعی است که باید در تمامی امورات به آن توجه داشته باشیم.

 

وی با اشاره به اینکه پدافند غیرعامل مختص یک زمان و اداره خاصی نیست و این بحث را باید جدی بگیریم، تصریح کرد: پدافند غیرعامل به علت مرزی بودن آستارا بیشتر مدنظر باشد و پروژه هایی که در این شهرستان اجرا می شود، پیوست پدافند غیرعامل داشته باشد.

 

صابر با بیان اینکه در دوران جنگ تحمیلی در حوزه پدافند غیرعامل آسیب های جدی دیدیم،خاطرنشان کرد: در جانمایی نقاط حساس و اجرای پروژه ها پدافند غیرعامل مد نظر باشد.

 

عالی ترین نماینده دولت در بندر آستارا به یوم الله ۱۳ آۤبان روز مبارزه با استکبار جهانی اشاره کرد و افزود: جبهه استکبار جهانی هر روز علیه ما توطئه دارد و باید نسبت به توطئه های آنان هوشیار بوده و همانند گذشته نقشه هایشان را نقش بر آب کنیم.

 

وی با اشاره به تحریم های ناجوانمردانه دشمنان علیه کشورمان،اظهارکرد: فرهنگ استکبارستیزی باید در بین جوانان نهادینه شود.

 

صابر با بیان اینکه برنامه های مختلفی به منظور گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان در شهرستان آستارا پیش بینی شده است، تصریح کرد: در اجرای برنامه های مربوط به یوم الله ۱۳ آبان پروتکل های بهداشتی جدی گرفته و رعایت شود.

 

فرماندار بندر آستارا با تبریک فرا رسیدن سالروز میلاد پیامبر گرامی اسلام و هفته وحدت، افزود: به همین مناسبت میادین و خیابان های شهر مرزی بندر آستارا آذین بندی شود.

 

وی بر رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در برنامه های هفته وحدت تاکید کرد.

 

صابر با تاکید بر اینکه پروتکل های بهداشتی در صنوف مختلف رعایت شود و دستگاه های متولی به این امر نظارت ویژه داشته باشند، خاطرنشان کرد: با افرادی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند با جدیت برخورد شود.

 

 

 

کد خبر 985199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha