پیشگیری از وقوع جرم به عهده تمامی دستگاه ها و نهادهای فارس است

حجت الاسلام موسوی گفت: پیشگیری از وقوع جرم در استان فارس به دستگاه قضایی، امنیتی و انتظامی محدود نمی شود و برعهده تمامی دستگاه ها و نهادها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «سیدکاظم موسوی»، امروز در نشست مشترک قضایی و انتظامی استان فارس با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: اقتدار نیروی انتظامی در تامین و تضمین امنیت جامعه نقش موثری دارد.

رئیس كل دادگستری فارس افزود: دستگاه قضایی فارس در حوزه اختیارات قانونی خود از این اقتدار حمایت می کند و امیدواریم که روز به روز شاهد تعامل بیشتر نیروی انتظامی و دستگاه قضایی استان باشیم.

وی اضافه کرد: تلاش شبانه روزی پرسنل نیروی انتظامی برای حفظ و افزایش امنیت مردم فارس قابل تقدیر است و فرمانده انتظامی استان فارس در این میان نقش موثری دارد.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اهمیت پیشگیری از وقوع جرم در جامعه عنوان کرد: پیشگیری از وقوع جرم در استان به دستگاه قضایی، امنیتی و انتظامی محدود نمی شود و برعهده تمامی دستگاه ها و نهادها است.

وی ادامه داد: برگزاری نشست های مشترک مجموعه قضایی و انتظامی فارس در ایجاد امنیت پایدار در استان تاثیر مطلوبی دارد و موجب افزایش هماهنگی ها خواهد شد.

خاطر نشان می شود به مناسبت هفته نیروی انتظامی، نشست مشترک قضایی و انتظامی با حضور رئیس کل دادگستری استان فارس، فرمانده انتظامی استان، معاونان دادگستری، اعضای شورای قضایی و فرماندهان ارشد انتظامی استان برگزار شد و رئیس کل دادگستری استان فارس با اهدای لوح تقدیر از اقدامات فرمانده انتظامی استان تقدیر کرد.

کد خبر 985246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha