تلاش برای اتمام پروژه های شاخص شهری شهرداری منطقه پنج شیراز

اسکندرپور گفت: تلاش شهرداری شیراز به اتمام رساندن بیش از ۱۰ پروژه شاخص شهری در محدوده شهرداری منطقه پنج تا پایان سال است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حیدر اسکندرپور»، امروز (سه شنبه 29 مهر) در بازدید میدانی از پروژه های شهرداری منطقه پنج شیراز گفت: تلاش شهرداری شیراز به اتمام رساندن بیش از 10 پروژه شاخص شهری در محدوده شهرداری منطقه پنج تا پایان سال است.

شهردار شیراز افزود: بوستان «مطالعه»، ورزشگاه «قائم (عج)»، «سرای محله» در بنی هاشمی و ... در شمار این طرح هاست که فرصت های تفریحی و ورزشی جدیدی را برای این منطقه به وجود خواهد آورد.

وی اضافه کرد: پارک های ورزشی با تمرکز بر برخورداری از ظرفیت های ورزشی مختلف در مناطق 11 گانه ایجاد می شوند تا فرصت فعالیت هیئت های ورزشی نیز در آنها فراهم شود.

اسکندرپور با اشاره به بوستان «ترافیکی» و پیست موتورسواری پارک 50 هکتاری «مادر» بلوار «احمد بن موسی (ع)» عنوان کرد: اجرای این طرح ها باعث ایجاد فرصت های جدید در جنوب شرق شیراز خواهد شد.

خاطر نشان می شود، این بازدید با حضور شهردار شیراز، شهردار و معاونان منطقه پنج با هدف نظارت بر روند اجرای و تسریع پروژه ها به انجام رسید.

کد خبر 985255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha