‍ نشست ستاد دائمی تبیین معارف انقلاب اسلامی در گرگان برگزار شد

جلسه ستاد دائمی تبیین معارف انقلاب اسلامی در راستای برنامه های گرامیداشت هفته وحدت در استان گلستان، عصر امروز، سه شنبه ٢٩ مهر با حضور نمایندگان ادارات گلستان در کانون طه گرگان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «یاسر مقسم» در این نشست، حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی را وظیفه همه آحاد جامعه برشمرد و افزود: با تمسک به قرآن کریم، وحدت و همدلی، می توان از انقلاب اسلامی محافظت کرد.

 

معاون فرهنگی و امور اجتماعی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور با بیان اینکه، گلستان نماد وحدت در ایران و حتی کشورهای اسلامی است، افزود: از استان گلستان به عنوان الگو و نماد وحدت و همبستگی یاد می کنند و باید از این نعمت عظیم الهی صیانت و حفاظت کنیم.

 

وی وحدت را میراث ماندگار امام راحل دانست و تصریح کرد: با تدابیر و منویات مقام معظم رهبری، مردم متدین و مسئولان دلسوز نظام باید این وحدت و مودت را بیشتر تحکیم کنیم.

 

معاون فرهنگی و امور اجتماعی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور با تاکید براینکه وحدت از آموزه های مهم قرآن کریم و دین مبین اسلام است، گفت: برقرار ساختن اخوت و برادری دینی از آموزه‌های وحدت آفرین و حیات بخش دین اسلام و پیامبر بزرگوار اسلام (ص) است.

 

گفتنی است، در این نشست نمایندگان ادارات با بیان برنامه ها و نقطه نظرات خود در راستای هرچه باشکوه تر برگزار کردن برنامه های هفته وحدت در گلستان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

کد خبر 985262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha