روز جهانی زن روستایی  به صورت مجازی از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد

مهرابی، گفت: با حضور مدیران و کارشناسان امور زنان روستایی شهرستان ها و دهستان‌های استان در کنار بیش از ۳۵۰ زن روستایی و عشایری به صورت مجازی و از طریق ویدئو کنفرانس مراسم بزرگداشت زن روستایی برگزار شد.

 کوروش مهرابی مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهادکشاورزی استان کرمانشاه  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت:چهارمین همایش نقش آفرینی زنان روستایی و عشایری در توسعه پایدار همزمان با سراسر کشور و از طریق ویدئوکنفرانس با حضور دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهور و دکتر خاوازی وزیر جهاد کشاورزی ارتباط برقرار شد از دست آوردهای زنان روستایی و عشایری کشور رونمایی شد.

 

وی خاطر نشان کرد: زنان روستایی استان کرمانشاه با تولیدات خود شامل۱۵ محصول گواهی شده و سایر تولیدات دامی ، کشاورزی ، فراوری محصولات شامل ( ترشی و شوری، انواع سرکه ، شیره توت و انگور، گیاهان دارویی و...) از جمله سرآمدان کشور هستند.

 

 مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهادکشاورزی استان کرمانشاه، تاکید کرد: تاکنون ۱۴۳ صندوق خرد زنان روستایی در استان کرمانشاه با عضویت ۴۰۴۴ نفر تشکیل شده و با دریافت وام از صندوق کارآفرینی امید تولیدات مناسبی را به بازار مصرف ارایه  کردند.

 

مهرابی در پایان گفت: در این مراسم ۳۵۰ نفر از زنان روستایی استان کرمانشاه به صورت مجازی شرکت  کردند.

کد خبر 985290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha