نیروی انتظامی نماد اقتدار در نظام جمهوری اسلامی است

نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی در برقرار امنیت دو مولفه اقتدار و رافت را دنبال می کند، گفت: نیروی انتظامی نماد اقتدار در نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «آیت‌الله مصطفی محامی» در نشست با فرماندهان نیروی انتظامی استان، ضمن گرامی داشت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: باید اشرار از وجود نیروی انتظامی احساس ترس و مردم احساس آرامش کنند.

 

نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی نماد اقتدار، رأفت و محبت به مردم است، یادآور شد: سیستان و بلوچستان از جمله استانی های است که زمینه های ناامنی در آن وجود دارد به همین دلیل این استان شرایط امنیتی خاص در مقایسه با دیگر استانهای کشور دارد.

 

محامی در ادامه سخنان خود  امنیت موجود را مدیون تلاش نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی دانست و گفت: با توجه به وسعت گسترده جغرافیایی استان و هم مرز بودن با دو کشور ناامن افغانستان و پاکستان، کار نیروی انتظامی متنوع است.

 

وی با بیان اینکه هر گونه پیشرفتی را در گره امنیت می دانیم، افزود: امنیت  زیربنای توسعه اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، علمی در هر جامعه‌ای به شمار می‌رود و این اهمیت کار را می رساند و نیروی انتظامی به عنوان یکی از کارگزاران انقلاب اسلامی باید تلاش کند تا خدمات خود و نظام اسلامی و تاثیرات آن را در ابعاد مختلف برای مردم بیان کند.

 

امام جمعه زاهدان بازگو کردن خدمات را به معنای منت گذاشتن بر سر مردم ندانست و اظهار داشت: مهم است که مردم بدانند این مجموعه بزرگ چه خدماتی ارائه می کند و محصول کار آن چه نعمت بزرگی است که مردم از آن بهره مند می شوند.

کد خبر 985313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha