همایش بازی های بومی و محلی با حضور اعضای کانون باب الحوائج (ع) برگزار شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری باب الحوائج (ع) گفت: همزمان با هفته تربیت بدنی همایش بازی های بومی و محلی با حضور اعضای خواهر کانون باب الحوائج (ع) در روستای قاسم کندی شهرستان گرمی برگزار شد.

«اعظم ستاری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: همزمان با هفته تربیت بدنی همایش بازی های بومی و محلی با حضور اعضای خواهر کانون باب الحوائج (ع) در روستای قاسم کندی شهرستان گرمی برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری باب الحوائج (ع) تصریح کرد: در این همایش بازی های همچون «بش داش»، خانه خانه، طناب بازی و «لی لی» بود که با استقبال خوب بانوان روبرو شد.

 

وی اعلام داشت: این برنامه ورزشی با هدف ایجاد شور و نشاط در بین نوجوانان و جوانان روستا برگزار شد و در پایان به منتخبان جوایز نفیسی اهدا شد.

 

ستاری افزود: چنین برنامه های ورزشی در کنار فعالیت های فرهنگی می تواند روحیه جهادی همراه با نشاط را در بین نوجوانان و جوانان ایجاد کند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری باب الحوائج (ع) خاطر نشان کرد: امیدواریم با همدلی و همیاری فعالان این کانون بتوانیم برنامه های مختلفی برای ترویج بازی های محلی به ویژه در بین نوجوانان و کودکان داشته باشیم.

 

کد خبر 985348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha