اجرای طرح نذر قربانی با هدف سلامتی امام زمان (عج) در همدان

حجت الاسلام حسنی حلم گفت: اجرای طرح نذر قربانی، به نیت سلامتی امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) با هدف توزیع میان نیازمندان، طرح مشارکت در نذرقربانی به مناسبت نهم ربیع الاول در همدان اجرای می شود.

حجت الاسلام «سید مرتضی حسنی حلم» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: با تاکید رهبر انقلاب اسلامی در سخنرانی اخیر خود مبنی بر ادامه یافتن نهضت تعاون ، رزمایش همدلی و کمک مومنانه، بنیاد مهدویت استان همدان با همکاری خیران در لبیک به فرمان ایشان برنامه های خود را در دهه امامت و ولایت اجرا می کنند.

 

مدیر بنیاد مهدویت استان همدان با اشاره به 9 ربیع الاول، سالروز آغاز امامت و ولایت امام مهدی(عج) ، افزود: در فضای کنونی جامعه با توجه به ضرورت انتقال نشر معارف مهدوی در بین اقشار مختلف در جهت آموزش معارف مهدوی و ترویج فرهنگ انتظار ضروری است.

 

وی بیان کرد: ترویج و توسعه فرهنگ مهدویت و انتظار در جامعه، زدودن خرافات از چهره فرهنگ و معارف مهدویت و انتظار، شبهات و القائات انحرافی، توانمند سازی پرسنل، مبلغین و مبلغات در حوزه مهدویت و انتظار و پاسخگویی به شبهات جوانان از برنامه های بنیاد مهدویت استان است.

 

وی اظهار داشت: بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج) استان همدان با مشارکت عاشقان مهدوی، خیران و نیکوکاران  به میزان توان  برای قربانی نهم ربیع الاول  به نیت سلامتی امام زمان (عج) و رفع بلا طرح نذر قربانی را اجرا می کنند.

 

حجت الاسلام حسنی حلم گفت: هدف و رویکرد بنیاد مهدویت اشاعه فرهنگ مهدوی به طور اصولی و صحیح است. بسیاری از اقشار مردم در ارتباط با فرهنگ مهدویت، آگاهی و اطلاعات ناچیزی دارند که باید برای آنها فرهنگ سازی شود.

 

 

کد خبر 985363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha