تأکید دادستانی کل کشور در برخورد قاطعانه با عاملین شهادت آمر به معروف محمد محمدی

علی اکبر بختیاری دادیار دادسرای دیوان عالی کشور و رئیس دفتر دادستان کل کشور با حضور در منزل شهید آمر به معروف محمد محمدی ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانواده داغدار این شهید معزز، در برخورد جدی، سریع و قاطع با عاملین این جنایت هولناک تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور؛ علی اکبر بختیاری دادیار دادسرای دیوان عالی کشور و رئیس دفتر دادستان کل کشور به همراه جمعی از مسئولین این نهاد در جمع خانواده شهید آمر به معروف محمد محمدی ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانواده داغدار این شهید اعلام کرد که دادستانی کل کشور با جدیت و قاطعیت در حال پیگیری این پرونده است.

 

وی افزود: من از طرف خودم و به نیابت از حجت‌الاسلام والمسلمین آقای منتظری دادستان کل کشور که به دلیل مشغله توفیق نداشتند خدمت خانواده محترم شهید برسند، عرض تسلیت دارم و آرزو می‌کنم که ان‌شاءالله این شهید عزیز که در واقع شهید ارزش و شهید امر به معروف و نهی از منکر است که ابی‌عبدالله هم بخشی از قیام خود را به آن اختصاص دادند و بر اساس آن وارد صحرای کربلا شدند و به شهادت رسیدند با سرور و سالار شهیدان همنشین باشد.

 

وی گفت: این شهید عزیز پیرو آن امام همام است که در راه امر به معروف و نهی از منکر و در راه ارزش‌های اسلام جان خود را فدا کرد و من مأمورم که از طرف آقای دادستان این ضایعه را تسلیت عرض کنم.

 

بختیاری ادامه داد: واقعاً این توفیقی است که نصیب هر کسی نمی‌شود و شهادت یک گوهر گرانبهایی است که به کسانی اعطا می‌شود که لیاقت دارند و این برادر عزیز ما حتماً از این شایستگی برخوردار بوده که به این فیض عظما رسیده است.

 

رئیس دفتر دادستان کل کشور تأکید کرد: طبیعتاً ما وظیفه داریم که در وهله اول راه این شهیدان را ادامه بدهیم و خانواده معظم شهداء را تکریم کنیم و همواره خدمتگزار آنها باشیم و در حوزه مسئولیتی که بر عهده داریم حتماً باید با جدیت به دنبال احقاق حق باشیم.

 

بختیاری خاطرنشان کرد: در اینگونه پرونده‌ها ما بر این باوریم که اراذل و اوباش هیچ کرامتی ندارند، اما حقی دارند که ما باید بر اساس وظیفه دینی و شرعی و قانونی به آن عمل کنیم و این اراذل و اوباش را مجازات کنیم.

 

وی افزود: من در تماسی که صبح امروز به نیابت از دادستان کل با سرپرست دادسرای جنایی داشتم تأکید کردم که با رعایت موازین شرعی قاطعانه و با سرعت مناسب به پرونده رسیدگی کنند و حتماً این افراد را که به این کیفیت، یک نیروی ارزشی را از نظام گرفتند به مجازات برسانند.


رئیس دفتر دادستان کل کشور در جمع خانواده این شهید اظهار داشت: از این جهت جای هیچگونه نگرانی نیست و حتماً با سرعت و قاطعیت لازم به موضوع رسیدگی می‌شود و ان‌شاءالله مجازات شرعی و قانونی اعمال می‌شود.

 

وی در پایان گفت: آرزو می‌کنم که خانواده معظم این شهید در راه اعتلای اسلام عزیز ثابت قدم باشند و از خداوند منان صحت، سلامت و عافیت را برای ایشان مسئلت می‌کنم و آرزو می‌کنم که ما هم بتوانیم در این مسیر به وظیفه شرعی و قانونی خود عمل کنیم.

کد خبر 985381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha