انجمن خوشنویسان جهرم قدمت ۵۰ ساله دارد

نعمت اللهی گفت: انجمن خوشنویسان جهرم قدمتی ۵۰ ساله دارد و تاکنون تعداد هزار و ۲۹۸ هنرجو و هنرمند با این انجمن در ارتباط بوده ‌اند.

«محسن نعمت اللهی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به فعالیت انجمن خوشنویسان جهرم گفت: این انجمن با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم و زیر نظر انجمن خوشنویسان ایران به صورت شورایی فعالیت دارد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم با اشاره به اینکه اعضای هیئت مدیره این انجمن هر ۲ سال یک بار با تشکیل مجمع عمومی از بین هنرمندان ممتاز، انتخاب می شود، افزود: تاکنون تعداد هزار و ۲۹۸ هنرجو و هنرمند با انجمن خوشنویسان جهرم در ارتباط بوده‌اند.

 

وی ادامه داد: ۴۴۵ هنرجوی دوره مقدماتی، ۵۰۷ هنرجوی دوره‌ متوسط، ۲۲۵ هنرجوی دوره‌ خوش، ۶۸ هنرجوی دوره‌ عالی، ۲۱ استاد دوره‌ ممتاز و ۲ استاد فوق ممتاز تاکنون در انجمن خوشنویسان جهرم عضویت داشته‌اند.

 

نعمت اللهی بیان کرد: هنرجویان در گرایش خط تحریری از مبتدی تا پیشرفته شرکت کرده‌اند و چند سالی‌ است که برای این افراد گواهینامه‌ خط تحریری صادر می شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم در پایان عنوان کرد: انجمن خوشنویسان جهرم قدمتی ۵۰ ساله دارد که اولین استاد و مسئول آن زنده یاد «احمد شهامتی» بوده است.

کد خبر 985408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha