جشن وحدت در شهرستان‌های غرب گیلان برگزار می شود

حجت الاسلام مهدوی از برگزاری برنامه های مختلف از جمله جشن وحدت در سه شهرستان آستارا، تالش و رضوانشهر خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت الاسلام «سعید مهدوی» امروز( پنج‌شنبه، 1 آبان ) در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرا رسیدن ایام خجسته ربیع الاول اظهار داشت: ایام فرخنده میلاد پیامبر (ص) هفته وحدت نامگذاری شده است.

 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه وحدت و اخوت در بین اقوام مختلف کشور حاکم است، گفت: دشمنان اسلام و انقلاب با ترفندها و توطئه های مختلف درصدد ایجاد تفرقه بین اقوام ایرانی بودند که با وحدت و هوشیاری ملت موفق نشدند.

 

حجت الاسلام مهدوی اذعان کرد: در شهرستان‌های رضوانشهر، آستارا و تالش شیعه و سنی در کنار هم در حال فعالیت هستند و هیچ گونه تفرقه ای باهم ندارند.

 

وی به برنامه های مشترک شیعه و سنی همزمان با هفته دولت اشاره و خاطرنشان ساخت: ایراد سخنرانی با محوریت وحدت، دیدار با ایثارگران و فعالان حوزه سنی و شعیه، دیدار و نشست با علمای اهل سنت، محفل انس با قرآن، تجلیل از فعالین و علمای اهل سنت از اهم برنامه های هفته وحدت در استان است.

 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گیلان افزود: نشست با موضوع ازدواج و خانواده، چالش های جامعه اعتیاد و فضای مجازی، برگزاری رزمایش فرهنگی مقابله با صهیونیست دشمن مشترک اسلام و مسلمین و برگزاری شب شعر با موضوع وحدت از دیگر برنامه های قابل اجرا در این ایام است.

 

حجت الاسلام مهدوی تصریح کرد: جشن وحدت در مناطق مختلف شهرستان های آستارا، تالش و رضوانشهر برگزار می شود.

 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گیلان به بحران کرونا ویروس و ادامه دار شدن شیوع بیماری اشاره و خاطرنشان ساخت: برنامه های هفته وحدت با نظارت ویژه و با رعایت پروتکل های بهداشتی برپا می شود.

کد خبر 985492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha