افتتاح زمین چمن مصنوعی در روستای آنیک

بخشی از افتتاح و بهره برداری از زمین چمن مصنوعی در روستای آنیک بخش قهستان شهرستان درمیان خبر داد.

«حسینعلی بخشی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند با اشاره به افتتاح این پروژه در اولین روز هفته تربیت بدنی گفت: زمین چمن مصنوعی روستای آنیک با متراژ 1500 متر و اعتباری بیش از 400 میلیون تومان با همکاری بنیاد علوی به بهره برداری رسید.

 

 

فرماندار درمیان با بیان این که از سه ماه گذشته 6 زمین چمن مصنوعی با همکاری بنیاد علوی در روستاهای تخته جان، براندود، منصورآباد، اسدیه، روستای درمیان و آنیک به بهره برداری رسیده است، افزود: سهم مشارکت بنیاد علوی در این 6 پروژه بالغ بر یک و نیم میلیارد تومان بوده است.

 

 

بخشی با بیان این که زیر سازی اراضی شامل تسطیح، آماده سازی، فنس کشی و.... به عهده دهیاری روستا ها است، اعتبارات مورد نیاز برای هر زمین چمن مصنوعی در این زمینه را حدود 700 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: برخی از اراضی مسطح بوده و اعتبارکمتری برای زیرسازی آن توسط دهیاری ها هزینه شده است.  

 

 

وی ادامه داد: 7 پروژه احداث زمین چمن مصنوعی دیگر در شهر قهستان و طبس مسینا، روستاهای کوشکک، دستگرد، نوغاب و... نیز با همکاری بنیاد علوی، استانداری و اداره کل ورزش و جوانان در دستور کار قرار دارد.

 

 

بخشی اعتبارات مورد نیاز برای این پروژه ها را حدود 4 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: به جز پروژه نوغاب مابقی پروژه ها 15 تا 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و احداث زمین چمن مصنوعی در روستای نوغاب هم در دستور کار است.

 

 

وی با بیان این که هزینه چمن مصنوعی و نصب آن با مشارکت بنیاد علوی محقق شد، اظهار کرد: تأمین سیستم روشنایی زمین چمن مصنوعی به عهده اداره ورزش و جوانان بوده و دهیاری روستاها هم وظیفه تسطیح و آماده سازی اراضی را به عهده دارد.

کد خبر 985507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha