تدوین ١٩٩٠ مقاله تحقیقاتی در دانشگاه  علوم پزشکی البرز

نوری سپهر با اعلام خبر کسب رتبه ۱۳ دانشگاه علوم پزشکی البرز میان ۶۴ دانشگاه علوم پزشکی کشور گفت: تا کنون ۱۹۹۰ مقاله تحقیقاتی در دانشگاه علوم پزشکی البرز تدوین شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « نوری سپهر» طی آئین تقدير از محققين برتر دانشگاه های علوم پزشکی که صبح چهارشنبه ۳۰ مهر به صورت وبينار برگزار شد، گفت: ١٩٩٠ مقاله تحقیقاتی در دانشگاه  علوم پزشکی البرز تدوین شد. 

 

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه پزشکی البرز افزود: تاريخ ايثارگري تیم سلامت را فراموش نخواهد كرد، مقابله با  کرونا با دست خالي و امكانات كم و در سايه تحريم هاي سخت شرايط دشواري را ايجاد كرده است.

 

وی بیان کرد: با وجود همه موانع با توجه به شرایط کرونا پيشرفت ها ادامه دارد و اميدواريم كار تحقيق و پژوهش را نيز به خوبي پيش ببريم.

 

وی عنوان کرد: دانشگاه علوم پزشکی البرز در میان ٦٤ دانشگاه علوم پزشكي کشور در جايگاه سيزدهم قرار دارد و اين جايگاه براي دانشگاه علوم پزشكي البرز مايه افتخار است .

 

به گفته نوری سپهر تا كنون ١٩٩٠ مقاله در دانشگاه تدوين شده است و در H ایندکس  رتبه ٧٠ را کسب کردیم و با سرعت در حال پيشرفت هستيم كه اين امر با تلاش اعضاي هيات علمي به دست آمده است . 

 

وی بیان کرد: محققين ما نه تنها در استان البرز و كشور  بلكه در دنيا مطرح هستند و در بسياري از كشور هاي دنيا به مقالات آنان استناد مي شود . 

 

نوری سپهر خاطرنشان کرد: طی سال گذشته  مركز تحقيقات بيماري هاي غير واگير دانشگاه علوم پزشکی البرز رتبه نخست را در بين ١٠١ مركز تحقيقات کشور کسب کرد . 

 

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه پزشکی البرز در پایان متذکر شد: پزشكان متخصص ما در ايام كرونا تجارب بسياري كسب كرده اند كه بايد با کمک به آنها اين تجارب را ثبت كنيم.

 

 

کد خبر 985551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha