برگزاری اولین کارگاه آموزشی تاریخ شفاهی در شهرستان ایرانشهر

دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور با همکاری حوزه هنری استان سیستان و بلوچستان کارگاه آموزشی تاریخ شفاهی را در شهرستان ایرانشهر برگزار نمود.

«حجت الاسلام والمسلمین ایوب میرخانی» در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: کارگاه آموزشی تاریخ شفاهی با عنوان عهد قلم که پیش ازاین در شهرهای زاهدان و زابل برگزار شده بود برای اولین بار در شهرستان ایرانشهر ویژه طلاب، دانشجویان و فرهیختگانی که پیش از آغاز کارگاه در فراخوان شرکت نموده و ثبت نام کردند و مراحل مصاحبه را گذراندند برگزار شد.

 

سرپرست دفتر تبلیغات اسلامی جنوب شرق گفت: این کارگاه آموزشی یک روزه با حضور استاد دکتر محسن غنی یاری از اساتید مرکز مطالعات و تحقیقات فرهنگ و ادب پایداری حوزه هنری در محل کلاس های آموزشی شعبه جنوب شرق برگزار شد.

 

سرپرست شعبه جنوب شرق بیان کرد: در این کارگاه آموزشی به موضوعاتی از قبیل ضرورت و چیستی تاریخ شفاهی، سوژه یابی و اصول و فنون مصاحبه پرداخته شد.

 

وی در ادامه افزود: امروزه یکی از مواردی که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر آن تاکید دارند مبحث تاریخ شفاهی و تولید محتوا و متن می باشد که به این موضوع کم پرداخته شده و باید در این زمینه فعالیت ها را افزایش داد و شعبه جنوب شرق نیز برای اولین بار این کارگاه آموزشی را ویژه نخبگان شهرستان ایرانشهر که به این موضوع علاقه داشتند برگزار نمود.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرخانی در پایان یادآور شد: مقرر گردید با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق و حوزه هنری استان سیستان و بلوچستان این کارگاه آموزشی بصورت مداوم در سطح شهرستان های جنوبی استان سیستان و بلوچستان برگزار گردد.

 

لازم به ذکر است در پایان این کارگاه آموزشی گواهینامه معتبر نیز از سوی دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور و حوزه هنری انقلاب اسلامی به شرکت کنندگان اعطاء می شود.

کد خبر 985578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha