تعهد رهبران دینی ویسکانسین برای حفظ سلامت شهروندان در بحبوحه کرونا

بیش از ۲۰۰ رهبر مذهبی ویسکانسین از مکان های عبادی مختلف تعهد رهبران مذهبی برای ایمنی از کرونا را امضا کردند و متعهد شدند که تمام تلاش خود را برای حفظ سلامت و ایمنی اعضای جامعه در بحبوحه این بیماری همه گیر به کار بگیرند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « wisconsinmuslimjournal»،بیش از 200 رهبر مذهبی ویسکانسین از مکان های عبادی مختلف از جمله مساجد،کنیسه ها ، معابد و کلیساها تعهد رهبران مذهبی برای ایمنی از کرونا» را امضا کردند و متعهد شدند که تمام تلاش خود را برای حفظ سلامت و ایمنی اعضای جامعه در بحبوحه این بیماری همه گیر به کار بگیرند.

 

در این تعهدنامه آمده است که اگرچه رهبران ایمانی دارای سنت های مختلف دینی و از ادیان مختلف هستند اما همه آنها زندگی را مقدس می دانند و بر ضرورت محافظت از زندگی و جنبه های مختلف آن تاکید دارند.

 

ارائه کنندگان این طرح یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار کردند تا تعهد پایدار خود برای محدود کردن گردهمایی های عمومی را اعلام کنند.

 

رهبران مذهبی اعلام کردند که با وجود اهمیت برگزاری گردهمایی عمومی در مناسک مذهبی آنها متعهد می شوند که این برنامه ها را برای حفظ سلامت شهروندان لغو کنند.

 

وزارت بهداشت «ویسکانسین» در دستوری که روز 6 اکتبر صادر کرد اعلام کرد که همه گردهمایی های عمومی باید محدود به کمتر از 25 درصد ظرفیت کلی ساختمان ها یا مکان هایی شوند که این گردهمایی ها در آنجا برگزار می شوند.

 

رهبران مذهبی هم در پی این اظهارات اعلام کردند که نمازهای جماعت و سایر گردهمایی ها در مساجد را تا پایان بحران کرونا لغو خواهند کرد.

کد خبر 985587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha