راهنمای مدیریت جریان تربیت و یادگیری در شرایط بیماری کووید۱۹

معاونت آموزش متوسطه راهنمای مدیریت جریان تربیت و یادگیری در شرایط بیماری کووید۱۹ را به استان ها ابلاغ کرد.

 به گزارش خبرگزاری شبستان، در راستای هماهنگی بیشتر با شرایط کرونایی، معاونت آموزش متوسطه اقدام به تهیه، تدوین راهنمای مدیریت جریان تربیت و یادگیری در شرایط بیماری کووید ۱۹ و ارسال آن به استان‌ها کرده است.

بر این اساس؛ این راهنما حاصل مطالعات ملی و بین المللی و نتایج تجارب به دست آمده از شرایط اخیر است؛ که پس از تدوین نگاشت اولیه، توسط تعدادی از کارشناسان و مدیران مدارس کشور اعتباربخشی شده است. لذا مدارس با استفاده از آن و با انتخاب الگوی مناسب جهت ارائه خدمات آموزشی و تربیتی به دانش آموزان یاری نماید.

تحلیل شرایط واحد آموزشی و انتخاب الگوی ارائه خدمات آموزشی و تربیتی مناسب، اطلاع رسانی به معلمان و دانش آموزان، بررسی، تبیین و تحلیل، منجر شدن گزاره‌ها به بهبود عملکرد مدرسه توجه به حفظ آرامش، تهیه اطلس آموزشی مدارس بر اساس نحوه ارائه خدمات آموزشی مطابق با امکانات و اولویت‌های انتخابی دانش‌آموزان، ورود به سامانه «سناد» اولویت‌های انتخابی هر دانش آموز و … از جمله نکاتی است که در این راهنما بر آن تاکید شده است.

شناسایی و تهیه گزارش‌های مدیریتی از مدارس مبتنی بر الگوی ارائه خدمات آموزشی و تربیتی راهنما صورت می‌گیرد و پرسش نامه مربوط به الگوی انتخاب شده باید در سامانه جامع مدیریت یادگیری و آموزش فرهنگیان به نشانیLtms.medu.ir توسط مدیران محترم مدارس تکمیل شود.

کد خبر 985592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha