توسعه اقتصادی فارس با برخورداری از نظم و امنیت در جامعه

نصیری گفت: پایه اصلی انجام فعالیت های اقتصادی و توسعه، برخورداری از نظم و امنیت در جامعه است که با رشادت ها و تلاش های نیروهای مسلح و انتظامی در استان فارس محقق شده است و در جهش تولید نیز نقش موثری دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «غلامرضا نصیری»، امروز (چهارشنبه 30 مهر) به مناسبت هفته نیروی انتظامی در دیدار با فرمانده انتظامی فارس گفت: ایجاد امنیت مطلوب توسط نیروی انتظامی فارس، موجب توسعه و رشد استان در زمینه های متعددی شده است.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای فارس افزود: به همین ترتیب این امنیت با ایجاد بستر مناسب، باعث تامین برق و انرژی پایدار در استان شده است.

وی با تاکید بر صنعت برق به عنوان یک صنعت زیربنایی بیان کرد: استان فارس از زیرساخت های مناسبی برای تامین و انتقال برق برخوردار است که سرمایه گذاری های متعددی در آن می شود.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای استان فارس ادامه داد: پایه اصلی انجام فعالیت های اقتصادی و توسعه، برخورداری از نظم و امنیت در جامعه است که با رشادت ها و تلاش های نیروهای مسلح و انتظامی در استان فارس محقق شده است و در جهش تولید نیز نقش موثری دارد.

سردار «رهام بخش حبیبی» نیز در این دیدار گفت: ایجاد امنیت و تامین زیر ساخت های توسعه هدف مشترک ناجا و شرکت های تامین برق است و نیروی انتظامی استان برای تقویت ارائه خدماتی از این دست تمام تلاش خود را برای تامین و برقراری امنیت در جامعه به کار گرفته است.

فرمانده انتظامی استان فارس افزود: فعالیت کارشناسان بومی در حوزه تامین برق و انرژی پایدار در استان قابل تقدیر است و موجب تقویت عرصه های صنعتی و رشد اقتصادی می شود.

وی تاکید کرد: حوزه صنعت برق، حوزه حساسی است و نیروی انتظامی فارس برای تامین امنیت در این حوزه تمام تلاش خود را به کار گرفته است.

کد خبر 985606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha