راه اندازی شورای حل اختلاف در چهارباغ با هم افزایی ائمه جمعه و نخبگان مردمی

پیرداده از تشکیل شورای حل اختلاف در چهارباغ با هدف هم افزایی خبر داد و گفت: شناسایی و تخریب ویلاهای غیرمجاز از جمله اقدامات دادگستری در چهارباغ است.

« مسعود پیرداده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص روند برنامه های دادگستری در چهارباغ گفت: شورای حل اختلاف در چهارباغ با هم افزایی ائمه جمعه و نخبگان مردمی راه اندازی می شود.

 

رئیس دادگستری چهارباغ افزود: بهره مندی از راهنمایی ائمه جمعه و نیروهای نخبه مردمی با هدف حل اختلاف ها و افزایش میزان سازش از جمله مطالبی است که توجه و تحقق آن زمینه رشد و پویایی روند رسیدگی به پرونده های قضائی را ایجاد می کند.

 

وی بیان کرد: به منظور احیاء هم افزایی و همفکری با ائمه جمعه و نیروهای نخبه مردمی تشکیل و گسترش شورای حل اختلاف چهارباغ در دستورالعمل کاری قرار گرفت.

 

وی ادامه داد: شناسایی و معرفی شعب و اعضاء آن از جمله برنامه ها و محورهایی است که با هدف راه اندازی این شورا مورد توجه قرار گرفته است. 

 

پیرانده متذکر شد: شناسایی و تخریب ویلاهای غیرمجاز از جمله اقدامات دادگستری در این منطقه است و برای تحقق این امر هیچ تفاوتی میان مسئول و دیگر مردمان عادی در جریان پیاده سازی قانون قائل نمی شویم.

 

 

کد خبر 985650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha