بی توجهی مسئولان ارشد گیلان به هشدارها در اعمال محدودیت ورود مسافران

ذاکری با انتقاد از بازبودن مدارس و عدم کنترل ورود مسافران به گیلان و شهر رشت گفت: مدیران ارشد استان به درخواست ها در اعمال محدودیت سفر به گیلان توجهی نمی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «بهراد ذاکری» عصر امروز(چهارشنبه، ۳۰ مهر) در جلسه شورای شهر رشت با هشدار مجدد نسبت به افزایش آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در استان گیلان اظهار کرد: شهروندان مکررا از نمایندگان خود در شورا می خواهند که نسبت به اعمال محدودیت در ورود مسافران به رشت اقدام کنند در حالی که این مهم در اختیارات قانونی شورای شهر نیست.

 


رییس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای شهر رشت با انتقاد از عملکرد مدیران استان در اتخاذ تصمیمات به موقع در ممانعت از ورود مسافران به گیلان در تعطیلات رسمی افزود: ظرفیت بیمارستان ها پر است و با وجود نبود امکانات بیشتر، هیچ تصمیمی درباره کنترل، نظارت و محدود کردن سفرهای غیرضروری مسافران به رشت و استان صورت نمی گیرد.

 


این عضو شورا ادامه داد: بارها با ارسال نامه، تذکر و هشدار به مقامات رده بالای استان، خواستار اعمال محدودیت ها برای سفر به گیلان و همینطور بسته شدت مدارس شدیم اما تاکنون هیچ توجهی به این درخواست ها و هشدارها از سوی مدیران استان نشده است.

 


ذاکری خواستار دورکاری کارکنان شهرداری برای حفظ سلامت آنها و مردم در سطح سازمان ها و مناطق شهرداری شد و تاکید کرد: با توجه به تشدید شیوع بیماری کووید ۱۹ باید تمهیدات جدیدی برای نوبت های کاری کارکنان شهرداری اندیشیده شود تا هم سلامت کارکنان و هم سلامت شهروندانی که به شهرداری مراجعه می کنند، حفظ شود.

کد خبر 985669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha