کمیته امداد آستارا بیش از ۵۰۰ میلیون تومان به آسیب دیدگان کرونا کمک کرد

تسلی نیا گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) آستارا در راستای کمک به خانوارهای آسیب‌ دیده از کرونا ۵۴۸ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض پرداخت کرد.

«بهرام تسلی نیا» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از آستارا اظهارکرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) آستارا از محل کمک‌های دولتی، مردمی و خیرین ۵۴۸ میلیون تومان به خانوارهای آسیب‌‌دیده از کرونا تسهیلات بلاعوض پرداخت کرد.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) بندر آستارا افزود: این میزان تسهیلات به سه هزار و ۶۵۳ خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) که به نوعی کسب و کارشان از شیوع کرونا ویروس آسیب دیده بود، پرداخت شده است.

 

وی با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا ویروس ۳۱۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی به مددجویان تحت پوشش پرداخت شده است، تصریح کرد: این میزان تسهیلات بانکی به هشت خانوار تحت پوشش این نهاد پرداخت شد.

 

تسلی نیا گفت: توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی در بین مددجویان تحت پوشش از دیگر اقدامات کمیته امداد خمینی(ره) آستارا از ابتدای شیوع کرونا ویروس تاکنون بوده است.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) بندر آستارا از احداث، خرید و تعمیر ۲۱۵ واحد مسکن برای مددجویان تحت پوشش این نهاد خبر داد و خاطرنشان کرد: بیشتر واحدهای مسکونی در روستاهای محروم برای مددجویان تحت پوشش ساخته می‌شود.

 

گفتنی است، ۲ هزار و ۶۱۶ خانوار با چهار هزار و ۹۰۰ نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) بندر آستارا هستند.

کد خبر 985679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha