دانشگاه علوم پزشکی مشهد رتبه برتر بیست و سومین جشنواره شهید رجایی را کسب کرد

صادق پور گفت: دانشگاه علوم پزشکی مشهد در بخش رعایت پروتکل‌های بهداشتی، پیشگیری و مبارزه با بیماری کرونا بیست و سومین جشنواره شهید رجایی حائز کسب رتبه برتر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محسن صادق ‌پور» عصر(۳۰ مهر) در حاشیه برگزاری مراسم اختتامیه بیست و سومین جشنواره شهید رجایی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در مراسم اختتامیه بیست و سومین جشنواره شهید رجایی از دستگاه‌های اجرایی برتر در ارزیابی عملکرد سال ۹۸ استان تقدیر شد و در این خصوص از ۱۷ مجموعه در ۵ بخش تقدیر به‌عمل آمد.

 

مدیر توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهارکرد: دانشگاه علوم پزشکی مشهد یکی از ۱۷ مجموعه برتر استان بیست و سومین جشنواره شهید رجایی بود که موفق کسب رتبه برتر در بخش رعایت پروتکل‌های بهداشتی، پیشگیری و مبارزه با بیماری کرونا شد.

 

وی افزود: در این مراسم از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، شهرداری مشهد و دادگستری استان در بخش رعایت پروتکل‌های بهداشتی، پیشگیری و مبارزه با بیماری کرونا تقدیر به‌عمل آمد و حمیدرضا رحیمی مدیر روابط دانشگاه علوم پزشکی مشهد به نمایندگی از دکتر سیدمحمدحسین بحرینی‌طوسی رئیس این دانشگاه لوح تقدیر و تندیس این جشنواره را دریافت کرد.

 

صادق پور خاطرنشان کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان، اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی، اداره کل امور اقتصاد و دارایی، اداره کل استاندارد و اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری در بخش مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی، اداره کل ثبت اسناد و املاک و اداره کل پست استان در بخش افزایش میزان رشد دوساله درصد تحقق شاخص‌های ارزیابی عملکرد، اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری، و اداره کل تبلیغات اسلامی، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، دانشگاه علوم پزشکی نیشابور و جمعیت هلال احمر در بخش شاخص استقرار نظام جامع توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز حائز کسب رتبه‌های برتر بیست و سومین جشنواره شهید رجایی شدند.

 

مدیر توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: در این مراسم از استانداری خراسان رضوی، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و مدیریت شعب بانک ملی خراسان رضوی نیز در بخش اجرای صحیح سیاست‌های اقتصاد مقاومتی استان، تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 985696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha