قدردانی به یاد ماندنی خادمیاران سلامت از جهادگران سلامت

خادمیاران جهادی کانون سلامت اصفهان در حال و هوایی به یاد ماندنی از بیماران کرونایی بستری در بیمارستان الزهرا دلجویی و از جهادگران سلامت قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان  اصفهان، خادمیاران کانون سلامت با حضور در بیمارستان الزهرا(س) با اهدای نمک متبرک، از بیماران کرونایی بستری در این بیمارستان دلجویی و از کادر درمان به پاس زحمات بی بدیل شان قدر دانی کردند.


خادمیاران این کانون در زمان تغییر شیفت کادر درمان با استقرار در محل درب ورود و خروج بیمارستان از جمعیت حدود دوهزار نفر از نیروهای درمانی که به علت تغییر شیفت در رفت و آمد بودند با نمک متبرک آقا و اسپنددانه ای که حال و هوای حرم را تداعی می کرد، تشکر و قدردانی کردند.

 

استقرار گروه سرود در حیاط بیمارستان و خواندن سرود متناسب با امام رضا(ع) در ایجاد حال و هوای معنوی نقش به سزایی داشت.

 

درحالیکه کادر درمانی با تماشای این فضای معنوی اشک می ریختند صحنه دیگری  زیبایی این فضا را افزون تر کرده بود، حضور بیماران کرونایی پشت پنجره های اتاق های بیمارستان و نظاره کردن این مراسم معنوی و زیبا بود.

 

از دیگر زیبایی های این برنامه، دگرگون شدن حال و هوای دختری از همراهان یکی از بیماران کرونایی بود. 

 

این دختر پانزده ساله که قبل از آن پوشش کاملی هم نداشت به برکت مولا علی بن موسی الرضا،  در حضور خادمیاران آقا علی بن موسی الرضا(ع)، خادم افتخاری شد و از طرف نیروهای جهادی چادری به او اهدا  و‌ نامش هم مزین به معصومه شد.

کد خبر 985704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha