مرغ گرم بین اصحاب رسانه صومعه‌سرا توزیع شد

فلاحتکار از توزیع مرغ گرم بین اصحاب رسانه صومعه‌سرا خبر داد.

«مائده فلاحتکارضیابری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهارکرد: در قالب رزمایش همدلی مرغ گرم بین ۲۰ تن از اصحاب رسانه صومعه‌سرا توزیع شد.

 

مسئول بسیج رسانه صومعه‌سرا با بیان اینکه این مرغ‌ها با رایزنی نماینده شهرستان تهیه شد که ارزش این مرغ‌ها بالغ بر ۲۰ میلیون ریال بود افزود: در هفته گذشته به چند تن از خبرنگاران این شهرستان بسته‌های معیشتی به ارزش ۱۰۰ هزار تومان اهدا شد.

 

وی با بیان اینکه بسیج رسانه شهرستان صومعه‌سرا در نظر دارد تا در راستای معیشتی کمک‌های بیشتری به اصحاب رسانه صورت گیرد گفت: با رایزنی با نماینده شهرستان در صددیم تسهیلات پنج تا 10 میلیون تومانی برای خبرنگاران بسیج رسانه اخذ کنیم.

 

فلاحتکار با بیان اینکه باید به اصحاب رسانه بیش از این بها داده شود تصریح کرد: خبرنگاران همچون سربازان گمنام در خط مقدم در عرصه اطلاع‌رسانی هستند که در تهیه و نشر اخبار مربوط به کرونا خوش درخشیدند.

 

مسئول بسیج رسانه صومعه‌سرا با بیان اینکه شهرستان صومعه‌سرا دارای خبرنگاران پا به کاری است که بدون کوچکترین چشم‌داشتی اقدام به تهیه و نشر اخبار شهرستان می‌کنند خاطرنشان کرد: مدیران باید ارتباط خبری خود را با اصحاب رسانه افزایش دهند تا اطلاع‌رسانی و امیدآفرینی به مردم جامعه صورت گیرد.

کد خبر 985714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha