خبرگزاری شبستان یک خبرگزاری مذهبی و مستقل است

کماسی، با اشاره به عملکرد مثبت خبرگزاری شبستان گفت: مستقل بودن ، کیفیت اخبار ، به روز و سرعت عمل خبرگزاری را به یک رسانه ی تاثیر گذار تبدیل کرده است .

محمدرضا کماسی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سنقر و کلیایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: خبرگزاری شبستان یک رسانه ی دینی مذهبی و ارزشی می باشد که در راه ترویج مهدویت و انتظار عملکرد خوبی داشته است .

 

وی به نقاط مثبت این خبرگزاری اشاره کرد و افزود: از نقاط مثبت این خبرگزاری می توان به مستقل بودن آن و توجه ویژه  آن بر کیفیت اخبار علاوه بر کمیت آن ، معرفی متون دینی و رسانه های دینی است.

 

کماسی تاکید کرد: این خبرگزاری در انعکاس اخبار منصفانه و دور از حاشیه های سیاسی و جناحی عمل می کند و اینها می تواند از نقاط خوب و مثبت خبرگزاری شبستان باشد که نوید بخش آینده است .

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سنقر و کلیایی با اشاره به اینکه دشمنان قصد تخریب دین و رسانه ها را دارند تصریح کرد: خبرگزاری شبستان می توانند مانع از تخریب و پیروزی دشمنان شود رسانه های دینی با انتشار اخبار موثق، تاثیرگذار و جذب جوانان  مانع از فکر پلید دشمنان خواهند شد.

کد خبر 985761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha