برگزاری مرحله کشوری مسابقه تفسیر عمومی چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در کرمانشاه

سهیلی، گفت: مرحله کشوری مسابقه تفسیر عمومی چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم روز جمعه ۲ آبان ماه به صورت ویدیوکنفرانس همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه برگزار می شود.

ساحل سهیلی رییس اداره امورقرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا امسال مرحله کشوری چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به صورت ویدیوکنفرانس برگزار خواهد شد.

 

وی با اشاره به زمان برگزاری این مسابقات، افزود: روز جمعه دوم آبان ماه جاری این آزمون با حضور هفت نماینده از استان در محل اداره کل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه برگزار می شود  که چهار نفر خواهر و سه نفر برادر هستند.

 

رییس اداره قرآنی اوقاف استان کرمانشاه، خاطر نشان کرد: آزمون به صورت کتبی راس ساعت ۱۰ صبح همزمان با سراسر کشور برگزار و کلیه فرایند آزمون از طریق ویدیوکنفرانس توسط مرکز امورقرآنی سازمان اوقاف رصد خواهد شد.

 سهیلی در پایان گفت: با توجه به اینکه در هفته وقف قرار داریم این اداره برنامه های مختلفی از جمله برپایی کرسی های قرآن در مساجد و کانون ها ، برگزاری نشست های تخصصی ، ثبت چند وقف و افتتاح سه پروژه داشته است.

کد خبر 985773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha