خیرین خدابنده ای برای ۶۰ زن سرپرست خانوار اشتغالزایی ایجاد کردند

ذوالقدر از ایجاد اشتغالزایی برای ۶۰ زن سرپرست خانوار به همت مرکز نیکوکاری حضرت قیدار نبی(ع) در شهرستان خدابنده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده در جمع خبرنگاران از راه‌اندازی مرکز خیریه در خدابنده با همکاری خیرین خبر داد و گفت: در این راستا برای 60 زن سرپرست خانوار اشتغالزایی می‌شود.

 

علی ذوالقدر ادامه داد: در راستای کمک به اشتغالزایی برای افراد نیازمند، مرکز نیکوکاری حضرت قیدار نبی (ع) در شهرستان خدابنده راه‌اندازی شده است.

 

به گفته وی، این مرکز نیکوکاری با همکاری اداره کل کمیته امداد زنجان و اوقاف راه‌اندازی شده و قرار است در قالب فعالیت آن برای زنان سرپرست خانوار اشتغالزایی شود.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده خاطرنشان کرد: این مرکز نیکوکاری در ساختمان قدیمی اوقاف راه‌اندازی شده است و دارای 350 متر زیربنا است و در این مرکز 30 نفر از زنان سرپرست خانوار مشغول کارهای خیاطی و قالیبافی خواهند شد.

 

وی با اشاره به اینکه اشتغالزایی برای این افراد از طریق پرداخت تسهیلات صورت خواهد گرفت، اضافه کرد: علاوه بر 30 نفری که به صورت مستقیم مشغول به کار می‌شوند، 30 نفر نیز به صورت غیرمستقیم مشغول به کار خواهند شد.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه این کارگاه از هفته آتی به صورت رسمی کار خود را آغاز خواهد کرد، گفت: فعالیت زنان سرپرست خانوار در این مرکز موجب ایجاد درآمد پایدار برای آنها خواهد شد.

کد خبر 985792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha