زنان نقشی مهم و تاثیر گذار در عرصه های مختلف دارند

ثمینی با اشاره به تاثیرگذاری زنان در عرصه های اجتماعی ،اقتصادی و فرهنگی، گفت: زنان در دوران هشت ساله دفاع مقدس نقشی تاثیر گذار داشتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «محمود ثمینی» امروز(1 آبان) در مراسم تجلیل از سه بانوی پزشک فعال در زمینه مقابله با کرونا، گفت: زنان به عنوان نیمی از جمعیت جامعه در عرصه های مختلف نقشی تاثیر گذار دارند.

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با تاکید بر نقش محوری بانوان، گفت: نقش محوری بانوان در خانواده و اجتماع بر همگان آشکار بوده و بر کسی پوشیده نیست. 

 

ثمینی حضور تاثیرگذار زنان در عرصه های اجتماعی،اقتصادی و فرهنگی را بسیار موثر خواند و گفت: به برکت انقلاب اسلامی حضور بانوان در عرصه های مختلف از زمان جنگ تحمیلی ۸ ساله و از جمله در پشت جبهه با پشتیبانی و اعزام فرزندان خود به میدان نبرد پررنگ بوده و در زمان حال نیز در همه عرصه‌های مختلف حضور فعال، چشمگیر و موثر دارند. 

 

 وی با اشاره به نقش مهم بانوان در زمینه پیشگیری و کنترل بیماری کووید ۱۹ گفت: زنان در زمینه امنیت خانواده و سلامت اعضا و همچنین از نظر فرهنگ سازی برای پیشگیری از بیماری کرونا نقش مهمی را ایفا کرده اند که جای تقدیر دارد. وی همچنین از کادر درمان، پزشکان زن ، پرستاران و عواملی که در جبهه سلامت  با ایثار و از خود گذشتگی فعال هستند، تقدیر و تشکر کرد. 

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به شرایط حساس امروز از نظر شیوع بیماری کرونا در لرستان، گفت:متاسفانه به دلیل عدم رعایت برخی از افراد و سهل انگاری عده‌ای در جامعه و عدم توجه به توصیه های پزشکی، استان لرستان از وضعیت قرمز عبور کرده و هشدارهای لازم در این زمینه به صورت موکد توسط ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا اعلام شده است. 

 

ثمینی تصریح کرد: اگر مردم در این زمینه همراهی نکنند، علی‌رغم تلاش شبانه روزی کادر درمان که در عین حال با صبوری و استقامت در حال انجام است، همه تلاشها بدون نتیجه خواهد ماند. 

 

وی اظهار کرد: از عموم مردم درخواست می شود با رعایت پروتکل های بهداشتی ضمن حفاظت از جان خود و عزیزانشان، قدردان زحمات کادر درمان باشند و با این قشر خدوم که با تلاش شبانه‌روزی جان خود را در معرض خطر قرار می دهند همکاری لازم را داشته باشند. 

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با اشاره به ایثارگری کادر درمان در مقابله با بحران کرونا، اظهارکرد: تلاش های کادر درمانی، پزشکان و همه افرادی که در زمینه مبارزه با بیماری کرونا فعالیت می کنند قابل تقدیر است.

 

  گفتنی است، در پایان این برنامه از سه تن از فعالین جبهه سلامت توسط معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 985799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha