مردم استان اردبیل در طرح «پازل همدلی» مشارکت کنند

مدیر کل بهزیستی استان اردبیل گفت: مردم استان اردبیل با مشارکت در طرح «پازل همدلی» برای تامین نوشت افزار دانش آموزان تحت پوشش می توانند از آنها حمایت کنند.

«بهزاد ستاری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: طرح «پازل همدلی» با هدف جلب مشارکت های مردمی با شعار «قطعه قطعه جمع گردد، همدلی معنا شود» برای خرید لوازم التحریر و نوشت افزار دانش آموزان تحت پوشش و نیازمندان طراحی شده است.

 

مدیر کل بهزیستی استان اردبیل تصریح کرد: مردم استان اردبیل با مشارکت در طرح «پازل همدلی» برای تامین نوشت افزار دانش آموزان تحت پوشش می توانند از آنها حمایت کنند.

 

این مقام مسئول یادآور شد: علاقمندان برای مشارکت در این طرح خداپسندانه می توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی puzzlehamdeli.ir و ثبت نام اقدام به خرید پازل همدلی کنند.

 

ستاری اعلام داشت: تاکنون استان اردبیل در رتبه بندی مشارکت در این طرح جایگاه مناسبی دارد و امیدواریم مردم استان بتوانند تا پایان این طرح از دانش آموزان نیازمند در مناطق محروم حمایت های جدی داشته باشند.

 

وی خاطر نشان کرد: تاکنون خیرین استان به میزان یک میلیارد و 675 میلیون ریال از قطعات این پازل را خریداری کرده اند.

 

مدیر کل بهزیستی استان افزود: این کار خیرخواهانه می تواند زمینه ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در سطح جامعه باشد تا در این روزهای سخت و بیماری به مدد خانواده های نیازمند شتافت.

 

ستاری اظهار داشت: بزودی لوازم نوشت افزار مورد نیاز دانش آموزان از محل کمک های مردمی در این طرح خریداری و در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

کد خبر 985838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha