فعالان اقتصادی در ترمیم مشکلات کشور کوشا باشند

محمدنژاد با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور گفت: فعالان اقتصادی باید تمام تلاش خود را برای ترمیم مشکلات به کار گیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، «پرویز محمدنژاد» در جلسه شورای اداری لنگرود که امروز (پنج شنبه، ۱ آبان ) در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، با اشاره به استفاده از مجموعه ظرفیت ها در کشور، گفت: در حال حاضر وضعیت اقتصادی کشور خوب نیست و اگر تدبیر لازم اندیشیده نشود شرایط بدتر خواهد شد.


نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با توجه به وضعیت اقتصادی موجود در کشور، افزود: مجموعه فعالان اقتصادی تمام تلاش خود را برای ترمیم مشکلات موجود به کار گیرند.



محمدنژاد با بیان اینکه تجارت و صادرات بهترین راه حل در حوزه اقتصادی هر کشوری است که ارزش پولی خود را از دست داده باشد، تصریح کرد: بخشی از بودجه کشور بر مبنای فروش نفت تنظیم شده بود که امروز به علت عدم فروش نفت به سرکردگی استکبار جهانی مشکلاتی ایجاد شده است و باید مدیریت منابع موجود مد نظر قرار گیرد.



نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تمام نگاه ما بر بالادستی است و مولد نیستیم، اظهار کرد: هر کدام باید نقش برجسته در کشور ایفا کنیم و به خود افتخار کنیم و این تفکر باید زنده شود و از منابع و امکانات موجود استفاده کنیم.



محمد نژاد با بیان اینکه اندیشه درستی در عمل گرایی ارائه نشده است، خاطرنشان کرد: تمام رویدادهای در دنیا دو وجهی هستند و کاهش یکی، افزایش دیگری را به دنبال دارد.




وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مراجعات مردمی و نارضایتی از عملکرد برخی از ادارات، اظهار کرد: بر این باوریم که همه ادعاها درست نیست و در حالی که برخی از ادعاها هم درست است.



محمد نژاد، برخورد مناسب مدیر و عوامل و کارکنان یک مجموعه را مهم دانست و تاکید کرد که از وقت باید استفاده درست و بهینه شود.

کد خبر 985847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha