۴۴ پروژه ورزشی در خراسان جنوبی در حال اجرا است

عزیزی گفت: در حال حاضر ۴۴ پروژه ورزشی در هفت شهرستان استان خراسان جنوبی با ۵۲ میلیارد تومان در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «حسن عزیزی» پیش از ظهر امروز (یکم آبان) در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: توجه به ترویج سجایای اخلاقی در جامعه ورزشی و جوانان از مهم ترین رویکردها اداره کل ورزش و جوانان است.

 

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با اشاره به فعالیت ۴۸ هیئت ورزشی، ۳۲۲ هیئت شهرستانی و ۳۹ سازمان مردم نهاد جوانان در استان، گفت: در راستای توسعه ورزش طی ۱۵ ماه گذشته ۳۵۰ مجوز تاسیس باشگاه ورزشی خصوصی صادر شده است.

 

وی با بیان اینکه از افتتاح و بهره برداری از ۳۳ پروژه ورزشی در مناطق کم برخوردار  استان خبر داد و افزود: احداث ۲۶ چمن مصنوعی، ایجاد گود زورخانه ای در حاجی آباد و ۶ سالن ورزشی چند منظوره از جمله پروژه های افتتاح بوده است.

 

عزیزی خاطر نشان کرد: با افتتاح این پروژه ها بالغ بر ۴۸ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۴۴ میلیارد تومان به فضای ورزشی استان افزوده شده است.

 

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در هفته تربیت بدنی امسال گود بین المللی زورخانه ای در بیرجند با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد و ۵۰۰ میلون تومان کلنگ زنی شد، ادامه داد: در دهه فجر سال جاری ۱۵ چمن مصنوعی در روستاها و سه سالن چند منظوره در نقاط مختلف استان به بهره برداری خواهد رسید.

 

وی به تجهیز ۱۳۱ خانه ورزش روستایی را در مناطق مرزی و کم برخوردار  اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۴۴ پروژه ورزشی در هفت شهرستان استان با ۵۲ میلیارد تومان در حال اجرا است.

 

کد خبر 985904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha