ممنوعیت برگزاری تور‌های گردشگری در آستارا

امیری نژاد از ممنوعیت برگزاری تورهای طبیعت گردی و گردشگری در شهرستان آستارا خبر داد.

«پردل امیری نژاد» امروز(پنج‌شنبه، ۱ آبان) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ممنوعیت برگزاری تورهای طبیعت گردی و گردشگری در شهرستان آستارا خبر داد و اظهارداشت: براساس دستورالعمل صادره از سوی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزاری تورهای طبیعت گردی و گردشگری در گیلان ممنوع شده و این ممنوعیت در آستارا نیز اجرا می شود.

 

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بندر آستارا تصریح کرد: این تصمیم با توجه به شیب صعودی بیماری کرونا ویروس در کشور و افزایش بیماران در استان گیلان و با هدف تامین سلامت مردم و با توجه به توصیه به سفر نکردن گرفته شده است.

 

وی گفت: بنابراین آژانس‌های خدمات مسافرتی و جهانگردی و سایر افرادی که با عناوین مختلف اقدام به برگزاری تورهای طبیعت گردی و گردشگری در آستارا می کنند از اجرای تورها خودداری کنند.

 

امیری نژاد اظهارکرد: با افراد و گروه‌هایی که بدون توجه به تذکرات ستاد مقابله با کرونا و دستورالعمل اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان اقدام به تورگردانی می‌کنند، برخورد می شود.

 

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بندر آستارا از پلیس اطلاعات و امنیت خواست در برخورد با تورهای طبیعت گردی و گردشگری با اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همکاری لازم را داشته باشند.

 

امیری نژاد خاطرنشان کرد: شهروندان برای بهره ‌مندی از خدمات تورهای معتبر به دفاتر خدمات مسافرتی که دارای پروانه بهره‌ برداری و کارت‌های لیدری و راهنمایی هستند، مراجعه کنند و از شرکت در برنامه های طبیعت گردی و گردشگری غیرمجاز خودداری کنند.

کد خبر 985925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha