بیش از ۷۰۰ نفر از کادر درمان استان به کرونا مبتلا شده اند

ترحمی با اشاره به خستگی کادر درمان گفت: متاسفانه بیش از ۷۰۰ نفر از کادر درمان استان به کرونا مبتلا شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « احمد ترحمی» عصر امروز در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه استان یزد گفت: ما برای مقابله با این ویروس در 4 مرحله فعالیت کنیم و برنامه ریزی برای اقدام داشته باشیم.

وی افزود: اطلاع رسانی یکی از این مراحل اطلاع رسانی است که همه سازمان های تبلیغاتی و اطلاع رسانی به خوبی این وظیفه را انجام داده اند که ما در این حوزه مشکلی نداریم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد بیان کرد: پیشگیری به عنوان حوزه دیگر وظیفه ما است که در آن عدم ابتلا با استفاده از ماسک، شستن مکرر دست و پرهیز از سفر و تجمع به عنوان امری اساسی است.

ترحمی بیان کرد: ما سعی کرده ایم از ابتلا تا پایان درمان همه امکانات را در اختیار بیماران و کادر درمان قرار دهیم و وظیفه تامین آن را داریم اما آیا مردم نباید رعایت کنند.

وی افزود: از ابتلا تا درمان هیچ گلایه  و شکوه ایی نداریم اما بخش قبل از ابتلا و بعد از درمان در حال فراموشی است ک همین درصد بالای ابتلا را دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد بیان کرد: هدف ما قطع چرخه کرونا است و ما تمام توان و فکر خود را گذاشته ایم اما مردم باید رعایت کنند.

وی گفت: در حوزه مدیریت، پیشگیری و درمان هیچ کوتاهی انجام نشده و علی رغم خسته شدن کادر درمان کوتاهی نداشته ایم.

ترحمی بیان کرد: در هفت ما بیش از 700نفر از کادر درمان استان گرفتار این بیماری شده اند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد گفت: از هفته گذشته تمام بازرسی را تشدید کرده ایم و روزانه 40 تا 50 پلمپ اصناف و اماکن متخلف  را داشتیم.

 

کد خبر 985940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha