راه اندازی نخستین بیمارستان بحران کشور در یزد

طالبی با اشاره به راه اندازی بیمارستان بحران در استان گفت: تا سه ماه آینده نخستین بیمارستان بحران کشور در یزد راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « محمد علی طالبی» امروز در مراسم نشست خبری  ستاد استانی کرونا با حضور اصحاب رسانه استان یزد گفت: به نظر می رسد در استان به مرحله ثبات در تعداد بستری های کرونا برسیم.

وی افزود: آخرین آمار کرونا در استان 1179 بیمار بستری است که نشان دهنده کاهش این شیب تند هفته های گذشته است و به مرحله ثبات رسیده است.

استاندار یزد بیان کرد: نکته دوم نیز نشان از اثرگذاری اعمال برخی از محدودیت ها در چند هفته گذشته است و اگر بتوانیم با همکاری مردم و فعالین اقتصادی و اصناف برنامه های استان و مصوبات را دنبال کنیم شاید بتوانیم روند کاهشی داشته باشیم.

طالبی بیان کرد: یکی نمودهای رعایت مردم افزایش رعایت پروتکل ها  در فاصله اجتماعی و ماسک بوده که از 50 درصد به بالای 70 درصد رسیده که رشد خوبی داشته و اگرچه ما انتظار بیشتری داریم.

طالبی گفت: برخی از مشکلات بیمارستان ها در خصوص اکسیژن رفع شده و در بیمارستان ها دستگاه نصب شده و در برخی از آنها نیز به زودی نصب می شود.

وی بیان کرد: در نشست ستاد مالی کرونا تصمیم بر تقسیم بندی جدید شده که قرمز، زرد و نارنجی به عنوان تقسیم بندی جدید است که از هفته آینده تصمیمات اتخاذ می شود.

استاندار یزد ادامه داد: اولین بیمارستان بحران کشور نیز به زودی در استان راه اندازی می شود و در سه ماه آینده شاهد بهره برداری از آن خواهیم بود.

 

کد خبر 993175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha