تشکیل شورای سلامت محلات در سطح شهر یزد

ترحمی از تشکیل شورای سلامت محلات در سطح شهر یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « احمد ترحمی» امشب در برنامه زنده تلویزیونی شبکه یزد با اشاره پیچیدگی ویروس کرونا گفت: متاسفانه ما امروز با پیچیدگی این ویروس ناشناخته روبرو شده ایم که در کنار آن مردم ملزم به رعایت دستورالعمال ها و پروتکل ها هستند و بخش درمان نیز در این مسیر وظیفه سنگینی را بر عهده دارند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد خاطرنشان کرد: یکی از راهکارهای اساسی برای مقابله و پیشگیری از این ویروس، رعایت مردم است و در این صورت می توانیم آن را کنترل کنیم.

وی افزود: ما در تمامی زمینه های این بیماری در ستاد استانی فعالیت داریم که اطلاع رسانی، پیشگیری، نظارت از جمله این اقدامات است و امروز در این زمینه شاهدیم که همدلی و همراهی بین تمامی ارکان استان وجود دارد.

ترحمی بیان کرد: امروز در صف مقام جبهه سلامت  شاهد فعالیت همه جانبه کادر درمان هستیم که مردم نیز بایستی با رعایت ها در این جهت به انها کمک کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت خیرین داوطلب، سمن ها و نیروهای مردمی بخشی از فعالیت ما است که امیدواریم شاهد حضور این بخش نیز در جهت سلامت باشیم.

وی گفت: یکی از اقدامات ما تسکیل شورای سلامت محله محور است که در ستاد استانی نیز این امر تصویب شده است.

ترحمی بیان کرد: تصمیم گیری در استان چند وجهی است که مشکل ما برداشت های اشتباه از اقدامات ما است در حالی که همه اقدامات ما در راستای سلامت مردم است.

کد خبر 988180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha