نیروی انتظامی جایگاه خاصی در هندسه امنیت دارد

فاضل دادگر گفت: همانطور که مقام معظم رهبری تاکید کردند نیروی انتظامی جایگاه خاصی در هندسه امنیت دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمد سعید فاضل دادگر» شامگاه امروز (پنجشنبه یکم آبان) در دیدار با جمعی از جوانان تاثیر گذار استان گلستان اظهار کرد: امروز نیروی انتظامی بنا به فرمایش مقام معظم رهبری جایگاه خاصی در هندسه امنیتی دارد و به نوعی آبروی حاکمیت و نظام تلقی می شود.

 

فرمانده انتظامی استان گلستان  ادامه داد: نیروی انتظامی 70 میلیون خدمت را در سال به مردم ارائه می کند و یک هزار و 200 مولفه عنوان در بخش های پلیس های تخصصی ارائه می شود.

 

فاضل دادگر تاکید کرد: امروز افتخار داریم که پلیس مردم هستیم و مقام معظم رهبری بیان کرد که مردم قدردان تلاش نیروی انتظامی هستند و پلیس با اقتدار در مسیر امنیت جامعه اقدام می کند.

 

وی به گستردگی فعالیت پلیس در بخش های مختلف از مرز تا شهرها اشاره کرد و افزود: توسعه استان گلستان و بهبود فضاهای اقتصادی می تواند منجر به کاهش میزان جرائم شود.

 

فرمانده انتظامی استان گلستان  یادآور شد: با اقدامات در مجموعه نیروی انتظامی استان در حالی که رشد سرقت ها در پنج ماه نخست سال نسبت به سال گذشته 36 درصد رسیده بود این رشد سرقت را به میزان ۶ درصد کاهش دهیم.

 

فاضل دادگر به اهمیت فضای مجازی و ساماندهی آن تاکید کرد و افزود: 35 درصد از جرائم فضای مجازی مربوط به هتک حیثیت است و همچنین پلیس فتا توانسته 92 درصد از جرائم فضای مجازی را کشف کند.

 

کد خبر 985939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha