برپایی پویش پازل همدلی با هدف تأمین نیازهای تحصیلی دانش آموزان

فتاح پور با اشاره به اهمیت همدلی و همکاری بهزیستی کرج با نیروی انتظامی در جهت تأمین نیازهای دانش آموزان گفت: پویش پازل همدلی با هدف تأمین نیازهای تحصیلی دانش آموزان برپا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ‌از البرز، « علیرضا فتاح پور» در جمع خبرنگاران از برپایی پویشی‌تحت عنوان پازل همدلی با همکاری نیروی انتظامی خبر داد و گفت: بهزیستی استان البرز در جهت حمایت و رسیدگی به دانش آموزان نیازمند و تحت پوشش اقدام به برپایی پویشی تحت عنوان پازل همدلی کرده است.

مدیر بهزیستی شهرستان کرج با اشاره به ۶۰۰ قطعه پازل این پویش افزود: هر تکه از این پروژه ی پازلی توسط مشارکت های خرد مردمی تکمیل و با ثبت و درج نام تمامی مشارکت کنندگان روی هدایا ثبت می شود. 

وی با اشاره به اینکه این پویش در جهت تهیه و تامین ۶۰ هزار بسته لوازم التحریر برای دانش آموزان تحت پوشش است ادامه داد: این پروژه ی پازلی به عنوان نمادی ماندگار از پویش ایران همدل در نقطه ای از ایران به یادگار نصب و ماندگار است.

فتاح پور در پایان خاطرنشان کرد: به مناسبت هفته نیروی انتظامی این سازمان که همیشه کمک احوال سازمان بهزیستی است با همراهی سرهنگ کشوری، رئیس مرکز فرماندهی و کنترل استان البرز و پرسنل ۱۱۰ با پیوستن به این پویش  ۲۰ قطعه از این پازل را  خریداری و به نام وی ثبت شد و دیگر همکاران این سازمان نیز در این پویش به مشارکت پرداختند.

 

 

کد خبر 985950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha