نماز جمعه در هیچ نقطه‌ای از استان یزد برگزار نمی‌شود

حجت‌الاسلام نجم الهدی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان یزد از لغو نماز جمعه در سطح استان به دلیل افزایش آمار کرونایی‌ها خبر داد.

«حجت‌الاسلام سید جمال الدین نجم الهدی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، با اشاره به لغو برگزاری نماز جمعه در سطح استان یزد، گفت: لغو برگزاری نماز جمعه در سطح استان یزد به دلیل افزایش آمار بیماران کرونایی است که سبب شد تصمیم به لغو این مراسم پرفیض گرفته شود.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان یزد با بیان اینکه هفته گذشته نیز نماز جمعه در هیچ نقطه‌ای از استان برگزار نشد اظهار داشت: در شرایط فعلی که استان یزد در شرایط قرمز کرونایی قرار دارد، امکان برگزاری نماز جمعه وجود ندارد.

وی اضافه کرد: برگزاری نماز جمعه در هفته‌های آینده نیز بر اساس اعلام ستاد مقابله با کرونا است که امیدواریم شرایط کرونایی بهبود یابد و بتوانیم این مراسم پرفیض را در سطح استان برگزار کنیم.

نجم الهدی با اشاره به اینکه متأسفانه آمار مبتلایان به کرونا در استان نسبت به جمعیت، از برخی دیگر از استان‌ها بالاتر است افزود: مردم ولایتمدار یزد در مسئله کرونا خوب عمل کردند که امیدواریم با رعایت بهتر و بیشتر، به شکلی عمل کنند که آمار بیماران کرونایی در استان روزبه‌روز کاهش یابد.

کد خبر 985965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha