برای توسعه معروف در جامعه و در کیفیت زندگی مردم تلاش کنیم

حجت الاسلام نصوری به اهمیت ایجاد امید در جامعه اشاره کرد و گفت: در جامعه ای که منتظر ظهور منجی هستیم اگر توانایی برخورد با منکرات را نداریم، با تمام تلاش معروفات را زیاد کنیم. تا همگان به انجام این فریضه مقید شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری، حجت الاسلام والمسلمین«محمد رضا نصوری» امشب (یکم آبان) در پانزدهمین همایش مهدیه ها مساجد مزین به نام امام زمان(عج) که با حضور مسئولین مهدیه های استان مازندران در مهدیه ساری برگزار شد، قطعیت ظهور، ظهور قابل تعجیل و ظهور قابل تاخیر را سه باور منتظران دانست و گفت: همان طور که انسان ها در غیبت مقصر هستند در فرج موثرند.

 

مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) در مازندران به تلاش برای زمینه سازی و بستر سازی ظهور حضرت حجت(عج) در طول عمر چهل ساله انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: تولید کتاب و نرم افزار و برگزاری دوره های آموزشی تنها گوشه ای از فعالیت های کوتاه مدت و بلند مدت است که در طول سال های پس از انقلاب در راستای ترویج فرهنگ مهدویت انجام می شود.

 

وی با اشاره به گذشتن نزدیک به ۱۲ قرن از آغاز غیبت کبری امام زمان (عج) تا به امروز، اظهار کرد: جمع آوری چهل ساله شبهات با کل آن سال ها برابری می کند.

 

 حجت الاسلام نصوری بیان کرد: ظهور قابل تاخیر است در تمام دنیا برای جبران خسارت حوادث ها ستاد بحران تشکیل شده چرا ستاد بحران برای امام غایب نداریم امام سرچشمه همه زندگی هاست اگر در جامعه گناه زیاد باشد همه ما مقصریم و باید پاسخگو باشیم.

 

وی به اهمیت ایجاد امید در جامعه اشاره کرد و گفت: در جامعه ای که منتظر ظهور منجی هستیم اگر توانایی برخورد با منکرات را نداریم، تلاش کنیم معروفات را زیاد کنیم. برای توسعه معروف در جامعه و در کیفیت زندگی مردم تلاش کنیم .

 

حجت الاسلام والمسلمین نصوری افزود: در تعجیل ظهور حضرت مهدی (عج) نه تنها نباید مقصر و مانع باشیم بلکه باید به عنوان یک منتظر واقعی اثر گذار باشیم.

 

وی با تاکید براینکه انسان باید طوری رفتار کند که دشمن را به غیظ در آورد و خداوند را خوشحال کند، گفت: باید برای امام حی سنگ تمام بگذاریم و روحمان را پاک و امام زمانی کنیم و فعالیت های اجتماعی فرهنگی را توسعه بدهیم  و همچنینن نگاهمان را نگاه جهانی کنیم چون امام کار جهانی می کند و دنیا را پر از عدل و داد می کند و انشااله همه مان به عنوان منتظر امام زمان(عج) زمینه ساز ظهور حضرت باشیم .

 

 

کد خبر 985971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha