روزانه بیش از ۳ هزار فوریت پلیسی پاسخ داده می‌شود

فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان گفت: روزانه بالغ بر ۳ هزار فوریت پلیسی پاسخ داده می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، سردار «غلامرضا جعفری» صبح امروز (2 آبان ماه) در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه که در مسجد جامع بندرعباس برگزار شد، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: نیروی انتظامی برای تامین امنیت هزینه‌های بسیاری را می‌پردازد؛ یکی از این هزینه‌ها تقدیم شهدایی در عرصه نظم و امنیت است.

 

وی با ذکر این نکته که نیروی انتظامی کشور 13 هزار شهید را تقدیم کرده است، عنوان کرد: نیروی انتظامی استان هرمزگان 143 شهید را تقدیم امنیت کرده است که 2 شهید در هفته گذشته در راستای مبارزه با اشرار و قاچاچیان جان خود را تقدیم کردند.

 

فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان تصریح کرد: 245 جانباز بومی نیز سلامتی خود را تقدیم عرصه نظم و امنیت کردند؛ جان خود را سپر بلای مردم قرار دادند تا به مردم آسیب نرسد.

 

سردار جعفری بیان داشت: به برکت خون شهدا و ایثارگری‌های فراوان، امروز در استانمان امنیت پایدار راتجربه می‌کنیم؛ که به برکت همکاری تنگاتنگ شورای تامین، فداکاری‌ها و مشارکت بی‌نظیر مردم است.

 

وی مطرح کرد: بنابر ارزیابی‌های انجام شده بیست و نهمین استان کشور از نظر وقوع جرائم هستیم که دستاورد بسیار مهم و ارزشمندی محسوب می‌شود.

 

فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان با ذکر این نکته که روزانه بالغ بر سه هزار فوریت پلیسی پاسخ داده می‌شود، ابراز داشت: برای هر تماسی تیمی حرفه‌ای از اعضای ناجا اعزام می‌شود که بر اساس ارزیابی‌های انجام شده موفق به کسب رضایت بیش از 97 درصد مردم شده است.

 

سردار جعفری هفته ناجای امسال را متمایز از سنوات گذشته دانست و مطرح کرد: امسال مقام معظم رهبری به صورت خاص از فرزندان خود در ناجا قدردانی کردند.

 

وی خاطرنشان کرد: با هوشیاری و ایثارگری در حوزه مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر در همین مدت کوتاه 11 ماهه اتفاقات مثبتی رخ داده و 72 تن مواد مخدر کشف شده است.

 

فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان ضمن تاکید بر ضربه به بنیان‌های مالی قاچاقچیان مواد مخدر، تشریح کرد: بالغ بر هزار میلیارد تومان به بنیان‌های مالی قاچاقچیان از ماشین‌های مدل بالا گرفته تا خانه‌های مجلل ضربه زدیم، که اقدامی کم‌نظیر در این حوزه محسوب می‌شود.

 

سردار جعفری با ذکر این نکته که در حوزه کالای قاچاق بالای 65 درصد رشد داشتیم، اظهار کرد: بیش از 4 هزار خودرو از قاچاقیان توقیف شده است.

 

وی عنوان کرد: در حوزه مبارزه با اراذل اوباش در قالب طرح خیبر هیچ جای امنی برای این افراد باقی نگذاشتیم. در همین مدت کوتاه بیش از 400 نفر از اراذل و اوباش دستگیر شدند.

 

سردار جعفری با اشاره به کاهش آمار تصادفات برون شهری، بیان داشت: در حوزه تصادفات برون‌شهری  25 درصد کاهش را تجربه کردیم.

 

وی با اشاره به کاهش 16 درصدی تصادفات درون‌شهری، مطرح کرد: به همت جوانان رشیدمان، 15 هزار تارنمای مجرمانه در حوزه استان هرمزگان و سایر استان‌های شناسایی شد.

 

فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان ابراز داشت: بیش از 9 هزار پرونده مردم مصالحه شده است که موجب صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌های مردم شد.

 

سردار جعفری با اشاره به جذب 100 نفر از جوانان به نیروی انتظامی هرمزگان، مطرح کرد: هم‌اکنون نیز در حال گزینش 350 نفر هستیم و این آمادگی را داریم که جوانان نجیب و سالم بیشتری تا هزار نفر را جذب نیروی انتظامی کنیم.

 

وی در پایان با اشاره به ارائه خدمات نیروی انتظامی هرمزگان در حوزه مقابله با شیوع ویروس کرونا در استان هرمزگان، خاطرنشان کرد: بیمارستان ناجا بیش از 19 هزار خدمت کرونایی را به مردم ارائه کرده است و 547 نفر نیز در این بیمارستان‌های شدند که کمترین آمار مرگ و میر را داشتیم.

کد خبر 986032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha