بایدن یا ترامپ فرقی با هم ندارند

کارشناس مسائل سیاسی گفت: ترامپ یا بایدن فرقی با هم ندارند آنچه مهم است این است که هر کدام انتخاب شوند کاری نمی‌توانند برای بحران بزرگ اقتصادی آمریکا انجام دهند و آمریکا منزوی‌تر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، محمد مرندی شب گذشته (جمعه ۲ آبان) در برنامه تیتر امشب شبکه خبر سیما گفت: ترامپ یا بایدن فرقی با هم ندارند آنچه مهم است این است که هر کدام انتخاب شوند کاری نمی‌توانند برای بحران بزرگ اقتصادی آمریکا انجام دهند و آمریکا منزوی‌تر می‌شود. مناظره ترامپ و بایدن آرام‌تر از مناظره قبل بود و مشخص بود که تیم ترامپ به او گفته بودند که آرام‌تر حرف بزند، اما اگر می‌گذاشت بایدن حرف بزند به ضرر خود بایدن بود، زیرا به لحاظ عقلی و کلامی مشکل پیدا کرده است.

کارشناس مسائل سیاسی با بیان این که ترامپ در نظر سنجی‌ها خیلی عقب است گفت: در مناظره دو طرف چیز خاصی نگفتند و همان حرف‌های قبل را تکرار کردند و نگفتند که چه کار می‌خواهند برای مردم بکنند.

مرندی افزود: با این روند پیش بینی شده که بایدن شانس بیشتری برای بردن دارد.

کارشناس مسائل سیاسی با بیان این که فقط ۴۵ درصد مردم آمریکا در انتخابات شرکت می‌کنند گفت: همه رسانه‌های آمریکا دست شش شرکت سرمایه دار است که پنج تا از آن‌ها از دموکرات‌ها حمایت می‌کنند و تنها یک رسانه حامی ترامپ است.

وی با بیان این که اگر آرا به هم نزدیک باشد احتمال دارد ترامپ نتایج را نپذیرد افزود: دموکرات‌ها حساسیت بیشتری نسبت به کرونا دارند برای همین بیشتر، پستی رای می‌دهند و برای همین ترامپ چند بار گفته آرای پستی تقلب است.

کد خبر 986102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha