۷۰۰ دانش آموز زنجانی از بسته های مهر تحصیلی بهره مند شدند

حجت الاسلام کرمی از اجرای طرح مهر تحصیلی در قالب هزینه کرد ۶ موقوفه در زنجان خبر داد و گفت: ۷۰۰ دانش آموز زنجانی از بسته های این طرح بهره مند شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در جمع خبرنگاران به طرح های خیریه اوقاف و امور خیریه استان در نیمه اول امسال اشاره کرد و گفت: یکی از رویکردهای این نهاد محرومیت زدایی براساس نیت واقفان است.

 

حجت الاسلام مختار کرمی با اشاره به اینکه با هم افزای می توان کارهای خوبی انجام داد، افزود: از اینرو از محل نیات واقفین در جهت خدمت به محرومان استفاده می شود.

 

وی یکی از طرح های اوقاف و امور خیریه را اجرای طح مهر تحصیلی عنوان کرد و گفت: در قالب این طرح 700 بسته برای کمک به دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

 

این مقام مسئول با یادآوری اینکه طرح مهر تحصیلی در قالب هزینه‌کرد 6 موقوفه اجرایی شد، خاطرنشان کرد: بسته مهر تحصیلی شامل «کیف، دفتر و لوازم التحریر» متناسب با نیاز دانش‌آموزان دوره‌های مختلف تحصیلی در بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد.

 

به گفته مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان، طرح مهر تحصیلی در راستای سیاست حمایتی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید در همه استان‌های کشور اجرایی شد.

 

کد خبر 986115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha