اهدا کتاب به اعضای فعال کانون فرهنگی هنری معین الضعفا سامان

مولوی گفت: با توجه به استقبال نوجوانان و جوانان از کتابخانه کانون فرهنگی هنری معین الضعفا مسجد النبی (ص) سامان، کتاب های درخواستی این عزیزان تهیه و در اختیار آن ها قرار گرفت.

«سمیه مولوی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: با توجه به استقبال نوجوانان و جوانان از کتابخانه کانون فرهنگی هنری معین الضعفا مسجد النبی (ص) سامان، کتاب های درخواستی این عزیزان تهیه و در اختیار آن ها قرار گرفت.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری معین الضعفا مسجد النبی (ص) شهر سامان ادامه داد: در این طرح تعداد ۷۰ جلد کتاب در گروه‌ های سنی مختلف با موضوع‌های گوناگون «شعر، داستان، رمان، سرگرمی و...» تهیه و در اختیار اعضای فعال کانون فرهنگی هنری معین الضعفا قرار گرفت.

 

وی ابراز کرد: این اقدام با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی بین نوجوانان و جوانان اجرا شده که خوشبختانه با استقبال گسترده ای روبرو شده است.

 

مولوی گفت: کتاب و کتاب خوانی نقشی موثر در توسعه و بلوغ و بروز خلاقیت بخصوص در نسل جوان دارد لذا با تجهیز کتابخانه ها با کتاب های جدید و درخواستی جوانان می توان به ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی کمک کرد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری معین الضعفا مسجد النبی (ص) شهر سامان ادامه داد: تجهیز کتابخانه ها یکی از موثر ترین راه ها برای توسعه فرهنگی و جلوگیری از هجمه های فرهنگی دشمنان است.

 

کد خبر 986165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha