برگزاری دوره مجازی جریان شناسی در اسلام

میرعالی از برگزاری دوره مجازی جریان شناسی در اسلام به همت موسسه فرهنگی قرآن و عترت ریحانه‌النبی اندیمشک خبر داد و گفت: این دوره (دوشنبه ۵ آبان) آغاز می‌شود.

«لقا میرعالی» در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با اشاره به اینکه جریان شناسی در اسلام از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است اظهار کرد: با شناخت جریانات مختلفی که از بدو تولد پیامبر اکرم (ص) و حتی قبل از آن اتفاق افتاد تا زمان غیبت حضرت مهدی (عج) و مشکلات خاص این دوران، همه و همه می‌توانند به شناخت مسائل پیش آمده در جوامع اسلامی در عصر حاضر کمک کرده و راه‌گشای مستدلی برای برون‌رفت از وضع نابسامان فعلی مسلمانان و به خصوص تشیع باشند.

 

مدیر موسسه فرهنگی قرآن و عترت ریحانه‌النبی اندیمشک افزود: از مهم‌ترین عوامل عدم وحدت مسلمانان و جریان‌آفرین از صدر اسلام تاکنون یهود و منافقان خوش‌بیان هستند که امروزه این نقش را به شکل‌های مختلف و ماهرانه در جوامع اسلامی ایفا می‌کنند که ضرورت دارد برای عموم به ویژه جوانان تبیین و تشریح شود.

 

وی از برگزاری دوره مجازی جریان شناسی در اسلام به همت موسسه فرهنگی قرآن و عترت ریحانه‌النبی اندیمشک خبر داد و اذعان کرد: این دوره با هدف بصیرت و آشنایی بیشتر همگان با جریاناتی که در اسلام و به خصوص زمان ائمه (ع) اتفاق افتاده است که اکثر آنها قابل تطبیق با جریانات این روزهای مسلمانان و حتی کشورمان هستند، برگزار می‌شود.

 

میرعالی با بیان اینکه دوره مجازی جریان شناسی در اسلام از (دوشنبه ۵ آبان) آغاز می‌شود و تا ۵۰ روز ادامه خواهد داشت تصریح کرد: محتوای این دوره در فضای مجازی و در ۱۰۰ فایل صوتی ۶-۵ دقیقه‌ای توسط محمود حمیداوی از اساتید برجسته استان خوزستان ارائه می‌شود.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما باید از این جریانات تاریخی اسلام عبرت بگیریم و با پیروی از ولایت فقیه و اتحاد، زمینه را برای ظهور امام زمان (عج) فراهم کنیم.

 

کد خبر 986232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha