محدودیت های آموزشی مدارس در جهرم تمدید شد

نیک فر از تداوم محدودیت های آموزش حضوری دانش آموزان در مدارس تا یک هفته دیگر خبر داد.

 «مهدی نیک فر» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، از عدم فعالیت مدارس جهرم به سبب شیوع مجدد بیماری کرونا خبر داد و گفت: این محدودیت های مدارس که از ابتدای فعالیت سال جدید تحصیلی آغاز شده همچنان در شهرستان جهرم ادامه دارد.

 

مدیر آموزش و پرورش جهرم با اشاره به تمدید مدت محدودیت آموزش حضوری دانش اموزان در مدارس، افزود: پیرو مصوبه ستاد پیشگیری از کرونا استان فارس، از روز شنبه سوم آبان ماه ۹۹ به مدت یک هفته دیگر، فرایند آموزش در تمامی مدارس شهرستان جهرم به صورت کاملا غیرحضوری (مجازی و آموزش های تلویزیونی و ...) است.

 

وی با اشاره به اینکه در این راستا و با توجه به اینکه شهرستان جهرم یکی از شهرهای پرخطر در زمینه بیماری «کرونا» است تمامی فعاليت‌ های مدارس (ثبت نام حضوری، توزيع كارنامه) تعطیل می شود، عنوان کرد:  پس از اتمام مهلت تعیین شده، نحوه آموزش با توجه به شرایط از سوی اداره آموزش و پرورش شهرستان جهرم اعلام می شود.

 

نیک فر با اشاره به اینکه نحوه ادامه برنامه آموزشی مدارس تابع اعلام وضعیت شهرستان از طرف ستاد کرونای شهرستان اعلام می شود، خاطرنشان کرد: این مهم پس از تعیین مهلت اعلام شده از سوی آموزش و پرورش جهرم اطلاع رسانی می شود.

 

وی به فعالیت کادر اجرایی مدارس اشاره کرد و اظهار داشت: کادر اجرایی و آموزشی مدارس با رعایت پروتکل ‌های بهداشتی در مدرسه حضور می ‌یابند و با استفاده از امکانات موجود در مدرسه، آموزش ‌ها را به صورت غیرحضوری پیگیری می کنند.

 

کد خبر 986322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha