محفل انس با قرآن کریم ویژه فعالان کانون فرهنگی هنری ام البنین برگزار شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری ام البنین هشتجین گفت: محفل انس با قرآن کریم ویژه فعالان خواهر این با هدف نشر معارف قرآن کریم برگزار شد.

«معظمه کریمی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: محفل انس با قرآن کریم ویژه فعالان خواهر این با هدف نشر معارف قرآن کریم برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری ام البنین هشتجین تصریح کرد: استقبال خواهران از این برنامه معنوی بسیار خوب است و با توجه به بیماری کرونا، پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در این برنامه قرآنی رعایت می شود.

 

وی ادامه داد: از مهمترین اهداف این برنامه قرآنی انس و الفت نوجوانان و جوانان با این کتاب آسمانی است تا بتوانند در زندگی از رهنمودهای این کتاب بهره مند شوند.

 

کریمی افزود: چنین برنامه های معنوی می تواند تاثیر بسیار خوبی در زندگی فردی و اجتماعی نوجوانان و جوانان به عنوان افراد متدین در جامعه داشته باشد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری ام البنین اظهار داشت: با توجه شرایط اجتماعی و تهاجم فرهنگی دشمنان در جامعه نیازمند انس و الفت بیشتر اقشار مختلف مردم به ویژه نوجوانان و جوانان با قرآن کریم هستیم.

 

کریمی بیان کرد: برنامه های فرهنگی با محوریت قرآن کریم همیشه مخاطبان زیادی داشته و امیدواریم بتوانیم با این برنامه زمینه ترویج فرهنگ قرآنی را در جامعه فراهم کرده باشیم.

کد خبر 986339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha